از ابتدای طرح نوروزی ایمنی و سفر ؛

امداد رسانی نیروهای هلال احمر در 118 حادثه در کهگیلویه وبویراحمد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت:از ابتدای طرح نوروزی ایمنی و سفر هلال احمر 118 حادثه در این استان از سوی امدادگران کمک رسانی شده است.

مسعود مثنوی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: این خدمات در قالب مراجعه به پست های ثابت و سیار، خیمه های نماز، فضاهای دوستدار کودک و چادرهای سلامت از سوی یکهزار 404 نفر روز از جوانان هلال احمرکهگیلویه و بویراحمد به گردشگران نوروزی ارایه شد.

وی از توزیع بیش 375 هزاربسته فرهنگی در قالب بوروشور، نقشه و پیام های ایمنی بین مسافران نوروزی امسال در این استان خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 237هزار مسافر نوروزی از 27 اسفند 93 تا پایان تعطیلات از خدمات ایمنی و سلامت این نهاد بهره مند شدند.

مثنوی ابراز کرد: آسیب دیدگان این حوادث در قالب سوانح جاده ای، امداد و نجات کوهستان و آبگرفتگی با مشارکت 574 نفر در قالب 187 عملیات، امداد و نجات یافتند.

وی گفت: شش هزار و 550 نفرآسیب دیده مسافران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات عید امسال امدادرسانی و اسکان اضطراری شدند.

مثنوی بیان کرد: 64نفر از مصدومان حوادث سفرهای نوروزی این استان به بیمارستان ها اعزام شدند.

وی از همکاری 160 نفر روز پزشک و پیراپزشک برای اجرای طرح داوطلب یار این استان در تعطیلات عید امسال خبر داد.

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن 280 تفرجگاه طبیعی، دو هزار و 600 اثر تاریخی، 750 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و مواهب طبیعی چشم نواز هر ساله میزبان هزاران نفر گردشگر است. 


انتهای پیام /ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.