درویشی خبر داد:

امدادرسانی به ۱۰۰هزار تن از مسافران نوروزی/ انتقال ۲۴۰۰ تن از مصدومان به بیمارستان

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات تاکید کرد: از ابتدای اجرای طرح امداد و نجات نوروزی تا ساعت ۹ صبح امروز، امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر به ۱۰۰ هزار تن از مسافران نوروزی امدادرسانی کردندو ۲ هزار و ۴۰۰ تن از مصدومان نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

امدادرسانی به ۱۰۰هزار تن از مسافران نوروزی/انتقال ۲۴۰۰ تن از مصدومان به بیمارستانبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، حسین درویشی با اعلام گزارش عملیات و خدمات امداد و نجات از آغاز اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی تا ساعت ۹ صبح امروز سیزدهم فروردین ماه، افزود: در این مدت از میان ۴ هزار و ۹۰۰مورد عملیات و خدمات، ۲ هزار و ۷۰۰مورد عملیات و ۲هزار و ۲۰۰ مورد خدمات بوده است.

وی تاکید کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر به ۱۰۰ هزار تن از مسافران نوروزی امدادرسانی کرده اند و ۷۱ هزار تن نیز به صورت اضطراری اسکان داده شده و ۳ هزار و ۹۰۰ تن نیز نجات داده شده اند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: ۳۲هزار تن از مسافران نوروزی از خدمات درمان سرپایی بهره مند شدند و ۲ هزار و ۴۰۰ مصدوم نیز  توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شده اند و همچنین ۴۵۰خودرو  نیز رها سازی شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار