لیدا عباسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بعضی از افراد از نام بازیگران سوء استفاده می‌کنند

یک بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: مردم دوست دارند تا در مورد زندگی بازیگران بدانند ولی متاسفانه بعضی از افراد از نام بازیگران سوء استفاده می‌کنند.

لیدا عباسی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو  با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص اینکه منافع شهرت بیشتر است یا معایب آن عنوان کرد: شهرت هر دو را باهم دارد در هر کاری بالاخره یک عشق و علاقه‌ای وجود دارد و من به منافع و معایب شهرت کاری ندارم.

وی افزود: شهرت برای من دغدغه نبوده، بازیگری یک عشق است و من فقط دوست دارم به قدری خوب بازی کنم که مردم نقشم را باور کنند و تحت تاثیر قرار بگیرند.

عباسی، با اشاره به میزان اهمیت محبوبیت در مقاسیه با شهرت بیان کرد: شهرت  تاریخ مصرف دارد ولی کسی که محبوبیت دارد همیشه در ذهن‌ها  می‌ماند.

وی درخصوص دردسرهای شهرت اظهار داشت: من مجرد هستم و هیچ وقت برایم مشکلی پیش نیادمده، شاید اگر متاهل بودم مشکلات زیادی برایم پیش می‌آمد. 

عباسی خاطرنشان کرد: از آن جایی که مردم علاقه‌ی زیادی به دانستن زندگی بازیگران دارند متاسفانه بعضی از افراد از نام بازیگران سوء استفاده‌هایی می‌کنند و برای بازیگران دردسر ایجاد می‌کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار