تیم ملی والیبال، جواد ظریف و سعید آقاخانی چهر‌ه‌های برتر 93 از نگاه سپند امیرسلیمانی

سپند امیرسلیمانی گفت: به نظرم تیم ملی والیبال چهره برتر ورزشی، جواد ظریف چهره برتر سیاسی و سید آقاخانی چهره برتر هنری سال 93 است.

سپند امیر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: با فرا رسیدن نوروز به یاد عیدهای کودکی‌ام و بزرگترهایی که الان در کنار ما نیستند، می‌افتم و این که کودکی چقدر بی‌خیال بودیم و تنها دغدغه ما گرفتن عیدی از بزرگترها بود.

امیر سلیمانی عنوان کرد: خدا را شاکر هستم که امسال اتفاق بدی نداشتم تنها چیزی که من را در سال 93 آرزده خاطر کرد، دریافت نکردن دستمزد کارهایی بود که در آن بازی داشتم.

وی ادامه داد: سال 93 بعد از سالها علاقه به موسیقی به خاطر علاقه به مرحوم مرتضی احمدی یکی از ترانه‌های مرحوم احمدی را خواندم که در رادیو هفت پخش شد.

بازیگر "خوش‌نشین‌ها" افزود: بعد از خواندن ترانه استقبال مردم و اهالی موسیقی بیشتر از چیزی بود که فکر می‌کردم و انتظار چنین استقبالی را نداشتم.

امیر سلیمانی در خصوص چهره سال 93 اظهار داشت: چهره برتر ورزش تیم ملی والیبال، چهره سیاسی آقای جواد ظریف و چهره برتر هنری سعید آقاخانی است و از این که سعید آقاخانی جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را در جشنواره فجر گرفت، بسیار خوشحال شدم.

وی در خصوص نقش خود در سریال "معمای شاه" عنوان کرد: در این سریال در نقش جوانی امیر اسدالله اعلم نخست وزیر طاغوت را بازی می‌کنم و برای آنکه بازی‌ام در این نقش به اندازه کافی واقع‌گرایانه باشد، منابع بسیاری را خواندم.

امیر سلیمانی ادامه داد: تقریبا تمامی کتابهایی که درباره "اعلم" نوشته شده و یا از وی در این کتابها نام برده شده، مورد بررسی قرار دادم و سعی کردم با دست پر جلوی دوربین بروم.

امیر سلیمانی خاطر نشان کرد: امیدوارم سال جدید پر از موفقیت و برکت برای همه ایرانی‌های عزیزمان باشد و مشکلات اقتصادی همه برطرف شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.