کرمان؛

کاهش تلفات در معابر شهری کرمان تا 60درصد

رییس پلیس راهنمایی رانندگی استان کرمان گفت: تلفات تصادفات معابر درون شهری این استان از 25 اسفند سال 93 تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 60 درصد کاهش داشته است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ،سرهنگ حمید معین زاده در جمع خبرنگاران گفت: اجرای طرح های نظارتی پلیس در نوروز سال جاری کرمان، منجر به کاهش تلفات معابر درون شهری این استان به سه کشته شد.

وی در ادامه افزود: طرح نظارتی نوروزی پلیس از 25 اسفند سال گذشته آغاز شده و تا 15 فروردین سال جاری ادامه دارد.

وی دلیل کاهش تلفات تصادفات معابر درون شهری استان کرمان را به دلیل رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان و عابران پیاده دانست.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان تاکید کرد: حضور سازمان و نهادهایی مانند هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، شورای ترافیک، بخشداران و فرماندارن نیز در کنار حضور مستمر ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در معابر، منجر به کاهش آمار تصادفات در این حوزه شده است.

وی تصریح کرد: بیشتر تخلفات اعمال قانون شده در معابر درون شهری استان کرمان توسط پلیس، مربوط به تخلفات حادثه ساز بوده است.


سرهنگ معین زاده تاکید کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان، 13 فروردین نیز از خروج خودروهای باری که اقدام به حمل مسافر در قسمت بار می کنند، جلوگیری خواهد کرد.

وی افزود: رعایت نکردن مقرارت راهنمایی و رانندگی از سوی راکبین موتور سیکلت، سرعت غیرمجاز خودروها، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، عدم توجه به جلو و عبور عابران پیاده از محل های نامناسب از جمله دلایل تصادفات درون شهری در کرمان است.


انتهای پیام/ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.