یادمان‌های دفاع مقدس پیشگام عرصه اقتصاد مقاومتی در کشور

مرکز گفتمان انقلاب اسلامی در قالب نمایشگاهی، موضوع اقتصاد مقاومتی را در یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب کشور از تاریخ 28 اسفند ماه لغایت 12 فروردین ماه امسال به تصویر کشید.

جواد جعفرزاده مسئول مرکز گفتمان انقلاب اسلامی در خصوص برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در یادمان‌های دفاع مقدس جنوب کشور در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران گفت: هر جنگ ابزار و عدوات خاص خود را می‌طلبد و مقابله با جنگ اقتصادی نیازمند بکارگیری از شیوه‌های اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری در سخنان خود به خوبی به تبیین آن پرداخته‌اند.

وی با اشاره به دخیل بودن برخی موسسات فرهنگی و دانشگاه‌های بنام کشور در برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: استقبال حداکثری بازدیدکنندگان بیانگر توانمندی این نمایشگاه است.

مسئول مرکز گفتمان انقلاب اسلامی در ادامه و در خصوص برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی که در یادمان‌های دفاع مقدس (اردوگاه میثاق، شلمچه، اروندکنار، شهدای والفجر8، هویزه و...) برگزار شد، عنوان کرد: طی این نمایشگاه به توزیع میثاق نامه‌هایی پرداختیم که بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری طی آن حاضرین با خرید و استفاده از کالاهای ایرانی، خرید کالاهای خارجی را تحریم کردند و در این بخش شاهد جمع حداکثری دانشجویان و عموم مردم بودیم که همگی باهم هم پیمان شدند.

وی بیان کرد: ویژه برنامه تحویل سال در هویزه، آموزش راویان مستقر در یادمان‌های دفاع مقدس، بهره گیری از اساتید بنام حوزه اقتصاد مقاومتی جهت بهره گیری همگان و... برخی دیگر از فعالیتهای این مرکز در یادمان‌های دفاع مقدس است.

جعفر زاده در پایان از همکاری صمیمانه‌ی بسیج رسانه ملی، اساتید اقتصاد مقاومتی و راویان توانمند این حوزه که به ایراد سخنرانی از شبکه‌های سراسری پرداختند، قدردانی کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار