محمدی:

تلاش "آمریکا" جهت حضور در مرحله دوم عملیات آزاد سازی شهر "تکریت"/ "بعثیون" یاران "داعش" هستند

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: ایجاد وقفه در مرحله اول عملیات باعث شد تا آمریکایی‌ها فرصت را غنیمت شمرده و با "عراق" در جهت مشارکت در عملیات آزادسازی تکریت وارد مذاکره شوند که البته واکنش‌هایی بین نیروهای مردمی هم ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران ؛ "هادی محمدی" کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با "شبکه یک سیما" درباره آزاد سازی استان "صلاح الدین" و شهر "تکریت" با اشاره به حضور عناصر بعثی در همراهی با تکفیری‌ها در مرکز این استان اظهار داشت: داعش نقطه قوتش در این شهر قرار دارد و اهمیت عملیات "تکریت" به همین دلیل است.


توانمندی جریان داعش محدود به نیروهای بعثی است

وی ادامه داد: توانمندی جریان داعش به نیروهای اطلاعاتی و نظامی بعثی محدود می شود که از گذشته به "صدام" و فادارند و در "تکریت" مستقرند.


ایجاد مانع بر سر عملیات آزادسازی "تکریت" توسط تکفیری‌ها

کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به تلاش تکفیریها و بعثیون برای ایجاد مانع در پیشروی ارتش و نیروهای مردمی عراق یاد آور شد : 6 فقره اقداماتی که توسط داعش انجام شده از جمله ایجاد تاسیسات قابل دفاع و تونل های زیرزمینی به منظور مقاومت بیشتر این گروه تروریستی ایجاد شده است.


تلاش آمریکا جهت حضور در مرحله دوم عملیات آزادسازی شهر "تکریت"

وی با اشاره به تلاش آمریکایی ها برای شرکت در مرحله جدید عملیات آزاد سازی تکریت (مرکز استان صلاح الدین) خاطرنشان کرد: ایجاد وقفه در مرحله اول عملیات باعث شد تا آمریکایی ها فرصت را غنیمت شمرده و با عراق در جهت مشارکت در آزاد سازی این شهر وارد مذاکره شوند که البته واکنش هایی بین نیروهای مردمی هم ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار