معاون اجتماعی منطقه 14 به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

استقرار چهار ایستگاه مسافران نوروزی در منطقه 14/ توزیع بسته‌های گردشگری و بلیت‌های رایگان مترو و اتوبوس

معاون اجتماعی منطقه 14 با اشاره به استقرار چهار ایستگاه اطلاع رسانی گردشگری نوروزی گفت: در این ایستگاه‌ها، بسته‌های گردشگری که شامل نقشه اماکن گردشگری، بلیت‌های رایگان مترو و اتوبوس بوده است، توزیع شد.

محمد حسن ذیبخش معاون اجتماعی منطقه 14 در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به استقررا چهار ایستگاه اطلاع رسانی تهران گردی اظهار کرد: این چهار ایستگاه در میدان شکوفه، سیزده آبان، بوستان سهند و پشت بازار گل مستقر‌اند.

وی با بیان اینکه این غرفه‌ها از 29 اسفند ماه به ارائه خدمت به شهروندان پرداخته است، تصریح کرد: این طرح از ساعت 9 الی 11 هر روز تا 14 فروردین ماه اجرا می‌شود.

ذیبخش ادامه داد: در این ایستگاه‌ها ضمن ثبت نام از شهروندان جهت شرکت در تور‌های گردشگری، بلیت‌های استفاده رایگان از مترو و اتوبوس و نیز بلیت‌های تخفیف موزه‌ها و امکان گردشگری توزیع شده است.

معاون اجتماعی با بیان اینکه در هر غرفه دو راهنما جهت توجیه شهروندان از اماکن گردشگری منطقه حضور دارند، تاکید کرد: این افراد با استفاده از کتابچه‌ اماکن گردشگری، شهروندان را با مناطق دیدنی منطقه آشنا می‌کنند.

وی در خصوص اجرای ویژه برنامه‌ در این ایستگاه‌ها گفت: برنامه‌های ویژه‌ای از سوی مسئولان اجرایی غرفه‌ها تدارک دیده شده است که شامل مسابقات گردشگری، برپایی سفره‌ هفت سین در غرفه‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار