معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه6 به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

ممنوعیت اشغال معابر عمومی در منطقه6

معاون حمل و نقل وترافیک منطقه6 از ممنوعیت ایجاد پارکینگ‌های اختصاصی در معابر عمومی این منطقه خبر داد.

محمد باقر اسدی معاون حمل ونقل وترافیک منطقه6 در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ، با اشاره به ممنوعیت اشغال معابر عمومی در این منطقه اظهار کرد: اشغال معابر عمومی مطلقا ممنوع است و با افرادی که در سطح معابر منطقه در حاشیه خیابان‌ها پارکینگ اختصاصی ایجاد کنند، برخورد شده و قرار دادن مانع، ایجاد پارکینگ اختصاصی و جلوگیری از پارک خودروهای عبوری در معابر عمومی تخلف است و برابر قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

وی در ادامه گفت: در مقابل درب ورودی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و مراکز مختلف شاهد استفاده از تجهیزاتی هستیم که جای پارک خودروها را اختصاصی کرده و بعضی از این سازمان‌ها به قانون توجه ندارند و محدودیت‌هایی را با قرار دادن استوانه‌ها در تردد شهروندان ایجاد می‌کنند که در صورت مشاهده شهرداری در حد توان با آن‌ها مقابله می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک ا فزود: هیچ شخص، ارگان یا سازمانی حق ندارد به صورت ثابت  تمام یا بخشی از خیابان را با ایجاد مانع در اختیار خود قرار دهد.

اسدی در پایان تاکید کرد: شهرداری این منطقه در تلاش است تا از جانمایی موانع در معابر عمومی و ایجاد هر گونه سد معبر و تصرف خیابان‌های عمومی جلوگیری شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار