فرمول یک:

جنگ بین ردبول و رنو بالا می‌گیرد

مدیر رنواسپرت‌ اف۱ کمپانی ‫رنو‬ در حساب کاربری ‫توئیتر‬ خود تصویری از دو دستکش بُکس را منتشر کرد و نوشت ‫مالزی‬ "راند دوم" است و احتمال دارد به این دستکش‌ها احتیاج داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جنگ لفظی بین مقامات رنو و ‫ردبول‬ زمانی بالاگرفت که آدریان نیوی درباره عملکرد موتورهای رنو گفت :هیچ نوری در انتهای این تونل دیده نمی‌شود.

نیوی گفته بود: چیزی دارید که توان رقابت ندارد، اما بدتر این است که هیچ امیدی هم ندارید. بعد از اینکه می‌بینید چیزی در اتومبیل توان رقابت ندارد، مشاهده می‌کنید که پارتنر شما هم حوصله کار کردن ندارد و این کار را بدتر می‌کند.

کریستیان هورنر هم بعد از تمام شدن گرندپری ‫استرالیا‬ گفته بود رانندگی با اتومبیل امکان پذیر نیست و رنو درباره عملکرد موتور یک گام به عقب برداشته است.

 مدیر رنواسپرت‌  در پاسخ به گفته‌های مقامات ردبول عنوان کرده بود که نیوی تمام عمرش را صرف انتقادکردن از تأمین‌کنندگان موتور کرده است و دیگر برای تغییر دادن این اخلاق خود زیادی پیر شده است.

او در حالی که چیزی به برگزاری گرندپری مالزی باقی نمانده قبول دارد رنو در کار بسیار عقب‌تر از سایرین است، اما باور دارد تمامی مشکلات با کار گروهی حل می‌شود.

 مدیر بخش عملیات رنواسپرت هم باور دارد مالزی تستی دیگر برای رنو است تا بتواند دوباره روند بهبودی وضع موجود را در پیش گیرد.
برچسب ها: فرمول یک ، فراری ، مرسدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۲ آبان ۱۳۹۵
ماشین فقط پراید
آخرین اخبار