وکیا: دیگر از روی اسم تیم نمی شود نتیجه را پیش بینی کرد

ملی پوش امید فولادی ها معتقد است که سرمربی این تیم بازیکنان را به این باور رسانده است که آنها می توانند بدون باخت هم فوتبال بازی کنند.

وکیا: دیگر از روی اسم تیم نمی شود نتیجه را پیش بینی کردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران یوسف وکیا در خصوص دومین برد تیم ملی امید گفت: خدا را شکر که این بازی را هم بردیم.فکر می کنم فلسطین تیم خوب و جنگنده ای بود و در نیمه اول همه ی راه های گلزنی ما را بسته بودند.

وکیا ادامه داد: اما در نیمه دوم با صحبت هایی که کادر فنی بین دو نیمه انجام داده بود توانسیتم ۳ بار دروازه آنها را باز کنیم. من معتقد هستم که هیچ تیمی ضعیف نیست و از روی اسم نمی شود تیمی را برنده یا بازنده دانست و باخت و برد فقط در زمین فوتبال اتفاق می‌افتد.

وکیا در خصوص اینکه از زمانیکه محمد خاکپور هدایت این تیم را به دست گرفته تا بازی امروز هیچ باختی را چه در بازی های دوستانه و چه در این 2 بازی رسمی نداشته است گفت: آقای خاکپور بسيار باشخصيت و از نظر فنی قوی است.ایشان همیشه در تمرینات به ما می گوید٬من از باختن بدم می آید و شما باید همیشه و در همه بازی ها برنده باشید.من فکر می کنم بازیکنان تیم ملی هم مانند سر مربیشان دیگر از باخت بدشان آمده و به این باور رسیده اند که می شود در همه مسابقات پیروز شد.

یوسف وکیا دفاع راست تیم ملی امید معتقد است این تیم می تواند در مسابقات المپیک ریو حضور پیدا کند.

او در این باره گفت: اول باهمت خودمان و سپس با دعای مردم٬ انشاا... به هدفی که داریم می رسیم. خدا رو شکر همه بچه ها تجربه دارند و بیشتر آنها در تیم های باشگاهی خودشان فیکس بازی می کنند. توکل به خدا امیدوارم با بدشانسی مواجه نشویم و بتوانیم در المپیک ریو حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار