ضمیمه شماره ۱۰۱؛

دانلود کنید: جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت

از این بسته می‌توانید جالب‌ترین بازی‌های این هفته دریچه را به صورت رایگان دانلود کنید؛ این بازی‌ها در هفته گذشته جزو پربازدیدترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات بود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این گزارش ضمیمه بسته هفتگی جمعه‌هاست که در کنار این بسته منتشر می‌شود تا شما را با بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها آشنا کند. ما سعی می‌کنیم بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها را در این بسته برای شما جمع کنیم تا در کنار بهترین نرم افزارها، جالب‌ترین بازی‌ها را هم آخر هفته داشته باشید تا در مواقعی که دوست داشتید با گوشی هوشمندتان بازی‌های هیجان انگیز را اجرا کنید.

دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت




اگر از علاقمندان به مربیگیری و مدیریت و هدایت تیم فوتبال هستید توصیه می‌کنیم بازی PES MANAGER را از دست ندهید، این بازی به صورت کامل تمامی وظایفی که از یک مربی انتظار می‌رود را در خود گنجانده شده است و فقط کافی است که مهارت خود را در مدیریت تیم نشان دهید و با پیروزی از میدان رقابت خارج شوید.
این بار شرکت معروف Konami با طراحی و انتشار بازی جذاب PES MANAGER برای سیستم عامل اندروید دیدگان همه را به طرف خود خیره کرد. به جرات می‌توان نام این بازی را برترین بازی در سبک مربیگری نام برد که با موتور هوشمند و گرافیک حرفه‌ای توانسته بیش از ۱۵۰۰ بازیکن را درون خود بگنجاند و یک رکود عالی در این زمینه ثبت کند. وظیفه شما در بازی این است که با هوشیاری هر چه بیشتر و با دقت نظر بالا بتوانید بازیکنان با استعداد و هوشیار را انتخاب و به تیم خود دعوت کنید تا یک تیمی قدرتمند و حرفه‌ای داشته باشید. معطل نشوید ۴۸ ساعت فرصت دارید تا تیم رویایی خود را بسازید و با ترکیب بندی مناسب سعی کنید تا بازیکنان را طوری در زمین بازی بچینید تا جای دقیق بازیکن ها مشخص شود و در زمین بازی از لحاظ ترکیب مشکلی نداشته باشید. یادتان نرود شما مربی تیم‌تان هستید پس افزایش روحیه با بازیکنان می‌تواند باعث پیشرفت شما و تیم‌تان شود. رقیبان منتظرند...

دانلود کنید: با PES MANAGER حس واقعی مربیگری را تجربه کنید

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


سلاح و تجهیزات خود را پیشرفته کنید؛
شنیده‌اید که می‌گویند در اعماق دریاها هیولاهایی زندگی می‌کنند که از نسل دایناسورها هستند؟ حالا اگر کلی از آن‌ها در دریا و نزدیک ساحل ببینید چکار می‌کنید؟ سلاح‌ها و تجهیزات را آماده کنید و پیشرفته‌تر کنید و به جنگ هیولاهای دریایی بامزه بروید.
بازی بتلفیش، جنگ با هزاران هیولا و غول‌های دریایی وحشی را به نمایش می‌گذارد و در طی مبارزات مختلف با اسرار پنهان آن‌ها دست می‌ابید. بتلفیش یک بازی استراتژی مدیریتی به سبک دفاع از قلعه است و باید از قلعه خود در برابر هجوم هزاران هیولای دریایی وحشی دفاع و مبارزه کنید. بتلفیش 20 نقشه گرافیکی متنوع با بیش از 150 مرحله مختلف طراحی شده است. تنوع سلاح‌ها و برج‌ها به 12 عدد می‌رسند و هر کدام در مراحل بازی بدست می‌آیند. تجهیزات فراوانی در بازی وجود دارند که در هر کدام مختص مرحله‌ای خاص است و حتی برخی از تجهیزات را می‌توان در تمام مراحل با مدیریت خود استفاده کرد.

دانلودکنید: در مسابقات جهانی آنلاین رقابتی هیجانی تجربه کنید

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


تا می‌توانید با سرعت برانید و دریفت بکشید؛
در بازی Drift Zone باید خودتان را برای یک رقابت حرفه‌ای آماده کنید. سرعت، دقت، هیجان و رقابت‌های چالش برانگیز را در این بازی تجربه کنید.
اگر از علاقمندان به بازی‌های در سبک دریفت هستید توصیه می‌کنیم بازی Drift Zone را از دست ندهید، این بازی با گرافیک سه بعدی و حضور اتومبیل‌های بیشتر با جزئیات بالا جذابیت خاصی را به بازی بخشیده است. بازی دارای ۱۶ سطح رقابتی متفاوت می‌باشد که باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا نفر اول شوید و امتیاز بالایی کسب کنید. با کسب امتیاز بالاتر قادر خواهید بود تا ماشین‌تان را سفارشی کنید. بعد از نصب بازی Drift Zone خودتان را برای سرعت، شتاب، هیجان و رقابت آماده کنید.



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


بازی اندرویدی Overkill Mafia؛
امپراتوری برای خود تاسیس کنید، اسلحه مورد نظر خود را انتخاب کنید و به باندهای زورگوی شهر غلبه کنید و شهر را از شورش و هرج و مرج نجات دهید!
Overkill Mafia یکی از هیجان انگیزترین بازی‌های تیراندازی کلاسیک می‌باشد که روایتگر داستان مافیا در سال‌های ۱۹۲۰ در شهر شیکاگو می‌باشد. صحنه‌های اکشن و جذاب بازی باعث شده که هیجان بازی دو چندان شود. در بازی Overkill Mafia شما باید تلاش کنید تا هر چه سریعتر و با امکانات موجود امپراتوری خود را تاسیس کنید و تبدیل به یک مافیا مطرح شوید. برای اینکه سریعتر قدرت را به دست بگیرید، می‌توانید گروه تبهکار آموزش دهید.



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


برای IOS؛
این بازی Skate simu محیطی واقع گرایانه و سه بعدی را برای شما فراهم می کند تا توانایی خود را در انجام حرکات نمایشی نشان دهید.
تماشای انجام حرکات نمایشی که توسط دوچرخه سواران و اسکیت سواران در پیست ها انجام می شود جذابیت خاصی دارد، حال شما هم می توانید به صورت واقع گرایانه در گوشی یا تبلت هوشمند خود حرکات نمایشی با اسکیت انجام دهید، فقط کافی است که بازی فوق العاده زیبای را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. برای کسب بالاترین امتیاز موجود در بازی، نهایت توان خود را در انجام حرکات نمایشی را نشان دهید، با انجام جهش مناسب و استفاده از ترفندهای هیجان انگیز توانایی خود را به دوستانتان ثابت کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود بیش از 100 نقشه مختلف، گرافیک سه بعدی، گیم پلی اصلی و ... اشاره کرد.

 

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


بازی‌های فلش برای رایانه؛
20 بازی فلش برای تقویت و هوش کودکان که می تواند هم سرگرم کننده باشد و هم آموزش دهنده، پس توصیه می‌کنیم این بازی‌ها را از دست ندهید.
شاید به این فکر افتاده اید که بازی های مناسب برای فرزندان خود پیدا یا انتخاب کنید که هم هیجان انگیز و هم سرگرم کننده باشد. در این اینجا 20 بازی فلش که سرگرم کننده و فکری می باشد برای شما قرار داده ایم که می تواند برای تقویت هوش و استعداد فرزندان شما کمک کند.

yjc.ir

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


خاطرات خود را دوباره زنده کنید؛
اگر از علاقه به بازی های پلی استیشن 1 هستید، می توانید بازی های مورد نظر این کنسول را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود اجرا کنید.
 چند سالی می شود که کنسول پلی استیشن 1 جای خود را به کنسول های جدید و بهتر داده است، اما بسیاری از افراد دوست دارند که بعضی از بازی های خاطره انگیز این کنسول را در سایر دستگاه ها اجرا کنند، به همین منظور چند سال قبل برنامه ای به نام ePSXe عرضه شد که می توان با نصب آن بر روی رایانه بازی های کنسول پلی استیشن 1 را در آن اجرا کرد، حال نسخه اندروید این نرم افزار نیز منتشر شده است که با استفاده از آن می توانید بازی های پلی استیشن 1 را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود با گرافیک و سرعتی فوق العاده مناسب اجرا کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری ساده، پشتیبانی از اکثر بازی های پلی استیشن 1، امکان اجرای بازی های دو نفره و ... اشاره کرد.


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


تجربه خاطرات بازی‌های آرکید در تلفن هوشمند؛
اگر می‌خواهید خاطرات بازی‌های آرکید را در دستگاه هوشمند خود تجربه کنید، همین حالا این بازی را دریافت کنید. این بازی از مجموعه مشهور پک من الهام گرفته شده است و سعی شده تا از قابلیت‌های گوشی هوشمند برای جذاب تر شدن بازی استفاده کنیم تا شما از بازی کردن آن لذت ببرید. بازی دارای چهار مرحله مختلف است. حتما به قسمت راهنما و تنظیمات در منوی اول بازی مراجعه کنید تا پی به قابلیت‌های کلیدی بازی ببرید.



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


برای پلتفرم جاوا؛
فوتبال و به ویژه ضربات مهیج پنالتی دارای طرفدران فراونی هستند که حتی غار نشینان و انسان های متمدن هم به آن علاقه دارند، در این بازی Caveman penalty kicks باید در مسابقات پنالتی غار نشینان شرکت کنید، به دلیل کمبود امکانات آن ها از هندوانه به عنوان توپ و از درختان جنگل به عنوان دروازه استفاده می کنند. این رقابت هیجان انگیز مسابقات قهرمانی جهان در زمان باستان است و می توانید با پیروزی در مسابقات به عنوان اسطوره ی ورزشی انسان های باستان مطرح شوید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود شخصیت های جالب و خنده دار، ارائه گیم پلی زیبا و جدید، وجود طراحی های جذاب و ... اشاره کرد.

 

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


برای ویندوزفون؛
شما می توانید با بازی GT Racing 2 لذت رانندگی واقعی را تجربه کنید. اگر از طرفدارهای پر و پا قرص بازی ‌های سرعتی هستید مانند Asphalt، شاید این بازی بتواند نظر شما را جلب کند. طبق گفته خود شرکت، این بازی بهترین شبیه ساز یک بازی ماشین سواری است.
بالاخره بعد از مدت ها انتظار بازی GT Racing 2 در استور ویندوز فون انتشار پیدا کرد. شما می توانید با بازی GT Racing 2 لذت رانندگی واقعی را تجربه کنید. اگر از طرفدارهای پر و پا قرص بازی ‌های سرعتی هستید مانند Asphalt، شاید این بازی بتواند نظر شما را جلب کند. طبق گفته ی خود شرکت، این بازی بهترین شبیه ساز یک بازی ماشین سواری است. اگر حرفه ای شدید نیز یک گاراژ برای شما وجود دارد که در آن می توانید ماشین خود را از نظر عملکردی بهبود ببخشید و یک پیروزی شیرین را با خودروی فوق العاده خود تجربه کنید. یک بازی عالی و با گرافیک که تجربه یک رانندگی عالی و واقعی را به شما می دهد، البته توجه داشته باشید که بازی برای اجرا به 1GB رم احتیاج دارد.


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   





گزارش از سالار واعظی


دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.