کوثری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حمله عربستان به یمن موجب سقوط سریعتر رژیم ریاض خواهد شد

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: دخالت عربستان و مقاومت یمن، باعث سقوط سریعتر رژیم عربستان خواهد شد چرا که این کشور با کارهایی که انجام می‌دهد، پایه‌های حکومت خود را متزلزل کرده و به دلیل وحشتی که از ملت‌ها دارد دست به چنین اقدامی زده است.

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در رابطه با تحولات یمن و حمله عربستان به این کشور گفت: عربستان سعودی و رژیم اشغالگر قدس چشم دیدن استقلال مردم یمن و نیروهای مردمی که در قالب انصار الله در راه اداره کشور خود تلاش می‌کنند، ندارند. 
 
وی بیان کرد: ریاض با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی دست به اقدام نظامی از طریق حملات هوایی علیه یمن زده است چرا که اگر از طریق زمین اقدام می‌کردند مردم شکست سنگینی را به آنها تحمیل می‌کردند.

کوثری تاکید کرد: عربستان فقط از طریق بمباران هوایی مردم بی‌گناه، به دنبال ایجاد رعب و وحشت بوده و  سعی می‌کند جلوی پیشرفت انقلاب یمن را بگیرد.

این عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: آنها قطعاً باید بدانند که ملت یمن بسیار مصمم‌تر از این تهدیدات است و آنچنان که تاکنون ایستادگی کرده‌اند و توانسته‌اند موفقیت‌های زیادی را به دست آورند از این به بعد هم ادامه خواهند داد.
 
کوثری در پایان خاطر نشان کرد: دخالت عربستان و مقاومت یمن، باعث سقوط سریعتر رژیم عربستان خواهد شد چرا که این کشور با کارهایی که انجام می‌دهد، پایه‌های حکومت خود را متزلزل کرده و به دلیل وحشتی که از ملت‌ها دارد دست به چنین اقدامی زده است.
 
 انتهای پیام/

 

برچسب ها: حمله ، عربستان ، یمن ، ملت ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار