دیلی تلگراف نوشت

مجری مشهور تخت گاز در آستانه اخراج از بی‌بی‌سی

"جرمی کلارکسون" به علت ضرب و شتم یکی از تهیه‌کنندگان "بی‌بی‌سی" معلق شده است.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه "اسکای نیوز،" آینده کاری "جرمی کلارکسون" -- مجری مشهور سری برنامه‌های "تخت گاز" شبکه "بی‌بی‌سی" -- در پرده‌ای از ابهام قرار دارد. روزنامه "دیلی تلگراف" گزارش می‌دهد مدیر "بی‌بی‌سی،" -- "لرد هال" -- پس از بررسی عملکرد "کلارکسون" برای اخراج وی آماده شده است. بنا بر این گزارش، "کلارکسون" پیش از آغاز حمله‌ای 30 ثانیه‌ای به تهیه‌کننده "بی‌بی‌سی،" برای مسخره کردن او 20 دقیقه وقت صرف کرد.


این مجری جنجالی 2 هفته پیش و پس از ضرب و شتم یکی از تهیه‌کنندگان "بی‌بی‌سی" معلق و پخش برنامه "تخت گاز" نیز به بیشتر زبان‌ها متوقف شد.


این در حالی است که یک سخنگوی "بی‌بی‌سی" اتخاذ تصمیم در خصوص آینده "کلارکسون" را تکذیب می‌کند و بر این نکته اصرار دارد که هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است. قرار بود "کلارکسون" این هفته به اتفاق 2 همکارش برای اجرای 4 برنامه زنده "تخت گاز" به نروژ بروند؛ ولی این سفر روز یکشنبه لغو شد.


اظهارات و رفتار‌های عجیب و حتی نژاد‌پرستانه "کلارکسون" بارها و بارها "بی‌بی‌سی" را به دردسر انداخته است. او چند هفته پیش نیز به علت اظهارات توهین‌آمیزش وادار به عذرخواهی شد. گزارش‌ها از تلاش "بی‌بی‌سی" برای حضور یکی دیگر از مجریان این شبکه به جای "کلارکسون" در "تخت گاز" حکایت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
تو یکی از برنامه هاشم ایرانو مسخره کرده بود
خوب شد اخراج شد شامپانزه
-
disgruntled
۰۸:۲۴ ۰۶ فروردين ۱۳۹۴
خیلی خوبه ایران کشوری باشه که هر کسی نتونه به سادگی وارد آن بشه ، مرزها امن و بسته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۰۶ فروردين ۱۳۹۴
تاهرکس کی باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
هر کی میخواد باشه همین که دهنش به موجودیت ایران کج باشه برای ممانعت از ورودش کافیه
کم شاباش نمیگیرن عروسی راه بندازن
Iran (Islamic Republic of)
iman
۲۱:۰۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۴
Ye soal?
Mam hodode 2sale daram barne top gear ra mebenam ye bar to barnamash goft mekhaste beyad iran barname ejra kone vale masolen nazashtand meshe pasokh go bashand
Germany
حسین
۲۳:۴۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۴
بله درسته
از خاک کردستان عراق درخواست ورود به ایران رو داشتند ولی به علت این که این برنامه وابسته به شبکه جهانی بی بی سی هستش ممانعت شد و واقعا جای تاسف داره
آخرین اخبار