در منطقه 6 صورت می‌گیرد:

اجرای عملیات عمرانی در سطح منطقه 6/ راه‌اندازی دوربین‌های کنترل ترافیک در این محدوده

شهردار منطقه پنج منطقه 6 از اجرای عملیات عمرانی در سطح این ناحیه همچنین راه‌اندازی دوربین‌های کنترل ترافیک در اوایل سال 94 خبر داد.

مهرشاد الله وردی شهردار ناحیه پنج منطقه 6 در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجرای عملیات عمرانی همچنین راه‌اندازی دوربین‌های کنترل ترافیک در سطح محدوده اظهار کرد: با همکاری معاونت فنی و عمران منطقه و این ناحیه اقدام به عملیات عمرانی روکش آسفالت خیابان توانیر و سنگ فرش قسمتی از خیابان ولیعصر و پارک بعثت انجام شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: پارک شفق نیز در دستور کار است تا در سال جدید اجرای عملیات سنگ فرش خصوصاً در قسمتهایی از پارک که در اختیار ورزش محلات است انجام شود.

الله وردی افزود: به طور کلی تمامی پیام‌های فوریتی شهروندان به سامانه 137 که در خصوص سنگ فرش معابر باشد توسط اکیپ‌ها سریعاً به محل اعزام و رفع مشکل می شود.

شهردار ناحیه پنج منطقه در خصوص راه‌اندازی دوربین‌های کنترل ترافیک، گفت: این دوربین‌ها هم اکنون در این محدوده نصب و اوایل سال جدید را اندازی شه و دیگر نیازی به حضور مأموران راهنمایی ورانندگی نیست و بطور هوشمند تخلفات ثبت و جریمه می‌شوند که اطلاع رسانی‌ها در این زمینه با نصب بنر و پوسترها در سطح محدوده انجام شده است.

وی در پایان تأکید کرد: خط کشی ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس برای استقرار مسافران جهت سوار شدن به خودرو، ایجاد ایستگاه‌های جدید برای خطوط BRT که به زودی راه‌اندازی می‌شود حذف زواید فیزیکی در خیابان ولیعصر، بحث روشنایی، زیباسازی و شستشوی ایستگاه‌های اتوبوس از دیگر اقداماتی است که توسط این ناحیه به منظور ایمن‌سازی و سهولت در تردد عابرین پیاده انجام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار