آزمون سخت خاکپور در تورنمنتی آسان

امیدهای فوتبال ایران از اولین روز سال پا به توپ شدند این تیم روز دوشنبه سوم فروردین به مصاف نپال می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، مرحله مقدماتی فوتبال زیر 23 سال آسیا که انتخابی المپیک 2016 به شمار می رود فردا دوشنبه سوم فروردین آغاز می شود و تیم کشورمان در نخستین دیدار رودروی نپال قرار می گیرد .
در این میان سردار آزمون مهاجم آماده این روزهای تیم ملی خودش را به تهران رسانده و جهانبخش دیگر بازیکن تیم ملی هم امروز خودش را به جمع اردونشینان اضافه خواهد کرد. 
 
تیم المپیک کشورمان که میزبان این دوره از مسابقات است و در گروه C مسابقات با تیمهای نپال، فلسطین، افغانستان، عربستان هم گروه است. 
 
 تیم المپیک کشورمان دیدارهای تدارکاتی را هم پیش از آغاز مسابقات انجام داد که در آخرین دیدار خود موفق شد تیم ملی کویت را شکست دهد. 
 
 تیم ملی امید تمریناتش را از 25 دی کاه سال گذشته در آنتالیای ترکیه انجام داد پس از اتفاقاتی که در کادر فنی تیم ملی امید اتفاق افتاد بالاخره محمد خاکپور سرمربی تیم امید ایران شد این اولین تجربه محمدخاکپور با تیم المپیک در مسابقات رسمی است و همه به  عملکرد موفق و همکارانش خوشبین هستند تا شاید طلسم چهل ساله تیم ملی امید شکسته شود و بتوانیم جواز حضور در المپیک ریو در برزیل را کسب کنیم. 
 
تیم امید کشورمان در اولین دیدارش از ساعت 17 فردا دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال نپال می رود. 
 
  تیم امید کشورمان در دومین دیدارش رودروی فلسطین قرار می گیرد چیزی که در این میان نمایان است راه تیم المپیک کشورمان راه چندان دشواری برای حضور در المپیک نیست و اصلی ترین حریف ایران در این مسابقات تیم عربستان است. 
 
در میان بازیکنان حاضر در جمع ملی پوشان با نام‌های مطرحی همچون بهنام برزای، شاهین ثاقبی، سردار آزمون، جهانبخش وارسطان مطهری برخورد می کنیم که امیدواریها را بیشتر می‌کند. 
 
برنامه دیدارهای تیم ملی المپیک ایران به این شرح است،  
 
1-ایران- نپال، سوم فروردین 94ورزشگاه آزادی ساعتی 17 
2- ایران ، فلسطین هفتم فروردین ورزشگاه آزادی ساعت 17 
3- ایران، افغانستان نهم فروردین ورزشگاه آزادی ساعت 17 
4- ایران، عربستان یازدهم فروردین ورزشگاه آزادی ساعت 17 
 
انتهای پیام/ 

برچسب ها: ازمون ، خاکپور ، تورنمنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار