از یک تا ده ساعت؛

رکوردزنی تاخیر پروازها در دومین روز فروردین + جزئیات

در دومین روز سال 94، شرکت‌های هواپیمایی رکوردهای جدیدی از تاخیر پروازها به ثبت رساندند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پرتال فرودگاه بین المللی امام خمینی، پرواز شماره 4152 هواپیمایی زاگرس که قرار بود ساعت 01:30 بامداد از نجف به تهران انجام شود همچنان تاخیر دارد.

پرواز شماره 6299 هواپیمایی تابان نیز که قرار بود ساعت 07:45 صبح امروز انجام شود، طبق اعلام اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با هشت ساعت تاخیر در ساعت 15:45 انجام می شود.

پرواز شماره 7945 هواپیمایی کاسپین که قرار بود در ساعت 14 از اسپارتا به مقصد تهران  انجام شود، در ساعت 23:15 انجام خواهد شد. 

همچنین به نقل از پرتال اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی مهرآباد، پرواز شماره 5219 هواپیمایی آتا از تهران به کیش با یک ساعت و پنج دقیقه تاخیر در ساعت 13:30 انجام می شود.

پرواز 211 ایران ایر از اصفهان به تهران نیز که قرار بود در ساعت 10:35 وارد مهرآباد شود همچنان تاخیر دارد.

پرواز 5290 از شیراز به تهران که قرار بود ساعت 11:20 وارد مهرآباد شود ، همچنان تاخیر دارد.

همچنین بر اساس اعلام اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد ، پرواز 1088 هواپیمایی ماهان از شیراز به تهران که قرار است در ساعت 13:45 وارد فرودگاه شود، با تاخیر همراه خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تاخیر ، هواپیما ، پرواز ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۲ فروردين ۱۳۹۴
باسلام پرواز تابان 6299 بدون مسافر به مقصد فرودگاه امام خمینی می باشد.درفرودگاه امام خمینی هم تابان تاخیر ندارد. لطفا دقت فرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۰:۱۳ ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
وقتی شماره پرواز در لیست پروازهای فرودگاه قرار دارد ، تاخیر آن هم در نظر گرفته می شود.اگر پرواز عملیاتی نباشد ، لزومی به درج شماره پرواز در اطلاعات پرواز نیست.
آخرین اخبار