تخفیف ویژه موزه هنرهای معاصر در نوروز

موزه هنرهای معاصر تهران تخفیف‌های ویژه‌ای را برای بازدید کنندگان در ایام نوروز تعیین کرد.

حسن نوفرستی، مسئول برنامه‌های هنری معاصر تهران در گفتگو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران، گفت: موزه هنرهای معاصر تهران از 20 اسفند ماه تعطیل شده است و بازگشایی موزه از 5 فروردین خواهد بود.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته در موزه هنرهای معاصر تهران و به جهت آنکه در ایام نوروز بازدید از موزه‌ها بیشتر خواهد بود، بنابراین تخفیف‌های ویژ‌ه‌ای برای بازدید کنندگان تعیین کردیم.

وی اظهار داشت: بازدید کنندگان زیر 15 سال، ورودشان به موزه رایگان خواهد بود و گروه‌های دانشجویی و دانش آموزی تخفیف‌های ویژه‌ای را (بلیط نیم‌بها) را خواهند داشت.

وی درباره بازدید بازنشستگان از موزه  هنرهای معاصر تهران اظهار داشت: افراد بازنشسته که برای بازدید از نمایشگاه موزه به موزه‌ هنرهای معاصر تهران مراجعه می‌کنند می‌توانند به صورت رایگان از بخشهای مختلف موزه بازدید داشته باشند.

وی به نمایشگاهی که در حال حاضر در این موزه برپاست اشاره کرد و گفت: نمایشگاه اتوپینه هنرمندان آلمانی با عنوان رنگین کمان در 9 گالری موزه برپاست و این نمایشگاه تا 28 فروردین در موزه‌ هنرهای معاصر تهران ادامه دارد.

نوفرستی، به زمان بازدید از موزه در ایام نوروز 94 نیز اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز از 5 فروردین علاقمندان می‌توانند از ساعت 10 صبح تا 19 شب به موزه مراجعه  کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار