فروش سه هزار نسخه ای «من زنده ام» معصومه آباد به همت سفیران کتابشهر

امسال «من زنده ام» نوشته معصومه آباد یکی از پرفروش ترین کتابها در کل کشور بوده که در این میان کتابفروشی کتابشهر شعبه نجف آباد رکورد بی سابقه ای در فروش این کتاب رقم زد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کتابشهر نجف آباد، کتاب ارزشمند «من زنده ام» نوشته معصومه آباد، به همت سفیران فرهنگی کتابشهر در نجف آباد و امام جمعه این شهر رکورد فروش سه هزار نسخه ای در سال 93 را کسب کرد. 

حمید خلیلی، مدیر موسسه و انتشارات شهید کاظمی و کارگزار کتابشهر نجف‌آباد با اعلام این خبر گفت: امسال در میان فعالترین کتابفروشی های کشور که صاحب رکورد فروش کتاب «من زنده ام» نوشته معصومه آباد شدند، کتابشهر نجف آباد به تنهایی سه هزار نسخه فروش داشته است. 

خلیلی، درباره دلایل رسیدن به این رکورد را برنامه ریزی یک ساله برای ترویج و تبلیغ کتاب خواند و تصریح کرد: برگزاری 50 نمایشگاه کتاب در مدارس و مراکز فرهنگی به همت سفیران کتابشهر یکی از برنامه های ما برای قراردادن کتاب در سبد خانوارهای ایرانی بود. 

وی با بیان اینکه برپاکنندگان این نمایشگاه ها اغلب دانش آموزان مدارس نجف آباد هستند که به عنوان سفیران فرهنگی کتابشهر محسوب می شوند، افزود: هر سال این کتابشهر ویژه برنامه هایی را به صورت سالانه با همکاری دانش آموزان نجف آبادی که سفیران فرهنگی کتابشهر در مدارس این شهر هستند، اجرا می‌کند.

وی همچنین از تبلیغ کتاب از طریق تریبون نماز جمعه نجف آباد در سال جاری خبر داد و درباره این طرح گفت: با همکاری امام جمعه شهر از پشت تریبون نماز جمعه تازه‌های نشر و کتاب‌های مفید را معرفی می‌کنیم که این طرح از جمله طرح‌های ابتکاری است که می‌تواند الگو مناسبی برای سایر ائمه محترم جمعه کشور باشد.

این فعال فرهنگی ادامه داد: البته در نماز جمعه فقط به معرفی کتاب اکتفا نمی‌کنیم، بلکه عرضه کتاب‌های معرفی شده نیز از محورهای اساسی این طرح بوده است، برای همین نماگزاران محترم می‌توانند پس از پایان نماز در همان محل مصلی به نمایشگاه کتاب کتابشهر سر بزنند و کتاب‌های مورد نیاز خود را با تخفیف‌های ویژه تهیه کنند.

وی برگزاری چهار دوره مسابقه کتابخوانی در شهرستان نجف‌آباد را از دیگر برنامه‌های این مرکز در سال جاری خواند و تصریح کرد: امسال همزمان با ماه مبارک رمضان اولین دوره جدید از مجموعه برنامه‌های معرفی «کتاب ماه» با عنوان «مفتاح الحیاة» برگزار شد، در این مسابقه به 7 نفر از برگزیدگان کمک هزینه سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس و پنج بسته ویژه فرهنگی اهدا شد.

گفتنی است، معصومه آباد، امدادگر و آزاده‌ دوران دفاع مقدس و نویسنده‌ کتاب «من زنده‌ام» در این اثر به بیان خاطرات خویش از دوران کودکی تا پیروزی انقلاب، وقوع جنگ تحمیلی و ماجرای روزهای سخت اسارت در کنار سه زن دیگر ایرانی در زندان‌های عراق می‌پردازد.

پایان پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار