ضیایی: فرصت ها را یکی پس از دیگری از دست می دهیم

رئیس کار گروه اهداف پروازی گفت: متاسفانه به خاطر مشکلات مالی نمی توانیم در رقابت العین‌امارات به عنوان دومین مسابقه مهم برای کسب سهمیه المپیک است شرکت کنیم.

مینایی: فرصت ها را یکی پس از دیگری از دست می دهیمحسین ضیایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: رقابت العین‌امارات که برای کسب سهمیه المپیک برزیل بود باز هم به دلیل مشکل مالی فدراسیون لغو شد.
 
وی گفت: این دومین مسابقه ای است که  به دلیل وضعیت بد مالی فدراسیون از دست می دهیم.
 
رئیس کارگروه اهداف پروازی ادامه داد: مسئولان قول مساعد داده بودند که تیم ملی در رقابت‌های العین امارات شرکت خواهد کرد و فدراسیون همه پیگیری های لازم را انجام خواهد داد ولی متاسفانه باز هم خبر دار شدیم که به خاطر کمبود بودجه نمی توانستیم تیم ملی را به این مسابقه اعزام کنیم.
 
ضیایی افزود: البته ما به ورزشکاران مجوز لازم را دادیم تا درصورتیکه قادر به تامین هزینه شخصی بودند بتوانند در این رقابت شرکت کنند.
 
ضیایی گفت: سال آینده مسابقات دیگری برای سبک سهمیه المپیک در پیش داریم که از اوایل اردیبهشت آغاز خواهد شد اگر وضعیت به همین منوال پیش برود قادر به اعزام تیم ملی نخواهیم بود.
 
وی گفت: کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان باید به ما برای حضور در این مسابقات کمک کنند ولی می بینم وقتی به اعزام ملی پوشان نزدیک می شویم همه چیز عوض می شود و این به ضرر تیراندازی کشور است.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم هر چه سریعتر مشکل مالی بر طرف شود زمان برای کسب سهمیه المپیک ملی پوشان به هدر نرود چون ما فرصت ها را یکی پس از دیگری از دست می دهیم و زمانی برای جبران آن نداریم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: العین ، رقابت ، مسئول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار