معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد:

آمادگی کامل سازمان آتش‌نشانی برای چهارشنبه پایان سال

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به آمادگی کامل سازمان آتش نشانی برای چهارشنبه پایان سال، گفت: این سازمان در سه شیفت و 5 هزار نیرو آماده خدمات رسانی در مناطق 22 گانه شهر هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در مراسم استقبال از بهار فاطمی که امروز (دوشنبه) در شهرداری مرکز برگزار شد با اشاره به برنامه‌های شهرداری تهران در خصوص طرح استقبال از بهار، اظهار کرد: شهرداری تهران و مناطق 22 گانه آمادگی لازم را برای خدمات رسانی به شهروندان در پایتخت دارند.

وی ادامه داد: امیدواریم با مشارکت در روزهای پایانی سال شاهد اتفاق ناگوار در پایتخت نباشیم و توصیه شهرداری به خانواده‌ها این است که مراقب فرزندان خود در چهارشنبه پایان سال باشند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با توجه به فرمایشان مقام معظم رهبری(مدضلله) در خصوص حفظ محیط زیست و جنگل کاری مناطق جنوبی البرز، تصریح کرد: روز 12 و 13 فروردین که روز تعطیل تقویمی محسوب می شود شهرداری تهران آماده خدمات رسانی به شهروندان خواهد بود. 
 
عبداللهی ادامه داد: شهرداری تهران در راستای جلب رضایت شهروندی تورهای تهران گردی را در روزهای تعطیل در سطح شهر دایر کرده است. 
 
وی با اشاره به خدمات در روز 12 فروردین افزود:در روز طبیعت ستادی تشکیل می دهیم که خدمات لازم را در خصوص نیازهای شهروندان ارائه می دهد و همچنین میادین بازارها تا پایان تعطیلات نوروزی از آمادگی کامل برخوردار هستند. 
 
معاون خدمات شهرداری تهران در خصوص برنامه های سازمان بهشت زهرا(س) در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال، تصریح کرد: این سازمان با 1500 نیروی راهور خدمات را به شهروندان ارائه می دهد و همچنین با غبارروبی و پاکیزگی قبور به استقبال بهار فاطمی می روند. 
 

انتهای پیام/
برچسب ها: سازمان ، آتش‌نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار