توضیح فن خال در مورد خداحافظی از اولدترافورد

لوئیس‌ فن خال سرمربی منچستر‌یونایتد توضیح داد فقط در صورتیکه حمایت بازیکنان را از دست بدهد، اولدترافورد را ترک می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، این روزها لوئیس فن خال با انتقادات متعددی از سوی برخی کارشناسان و فوتبالیست‌های قدیمی از جمله ویلم فن ‌هانگم هم وطن خود مواجه است. اغلب او را به دلیل  شیوه و تکنیک‌ بازی مورد بازخواست قرار می‌دهند و یا اینکه از سرمربی هلندی می‌خواهند راجع به افول ستارگانی مانند آنخل دی ماریا و یا رادامل‌ فالکائو‌ توضیح دهد.
 
لوئیس فن خال پاسخ صریحی به تمام انتقادات داده و گفت: در اتاق رختکن از حمایت کادر فنی و بازیکنان برخوردار هستم فقط زمانیکه بدانم آنها از فلسفه بازی من ناراضی بوده و حاضر به دنبال کردن آن نیستند، اولدترافورد را ترک خواهم کرد.
 
فن خال گفت: هر زمان احساس کنم روابط میان مربی و بازیکنان به سردی کشیده شده و اوضاع میان آنها خوب پیش نمی‌رود، در آن زمان خواهم رفت من در اولین فصل حضورم نزد شیاطین سرخ هستم و هنوز هم فرصت کسب عنوان قهرمانی را دارم وظیفه فعلی ما ادامه دادن به بازی‌های باقیمانده فصل و کسب حداکثر امتیاز از آنها است یونایتد در میان چهار تیم نخست جدول قرار دارد و می‌خواهد حضور خود در لیگ قهرمانان فصل آینده را تضمین کند.
 
لازم به ذکر است: سرمربی هلندی قرار دادی 3 ساله با یونایتد امضا کرده و هم اکنون با 53 امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار دارد.
 
*چرا دی ماریا برای تیم زیر 21 سال بازی نمی‌کند؟
 
 لوئیس فن خال به سوالات متعدد راجع به اینکه چرا آنخل دی ماریا در مدت گذراندن محرومیت خود در تیم زیر 21 سال یونایتد بازی نمی‌کند پاسخ داد.
 
یاد آور می‌شود: مهاجم آرژانتینی به دلیل اخراج در دیدار گذشته شیاطین سرخ، یک جلسه از همراهی این تیم محروم شد معمولا بازیکنانی که فرصت حضور در تیم اول را نمی‌یابند برای حفظ شرایط آمادگی به تیم زیر 21 سال فرستاده می‌شوند اما برای دی ماریا چنین اتفاقی رخ نداد.
 
فن خال در مورد این موضوع گفت: موضوع دی ماریا‌ فرق می‌کند او همیشه در ترکیب اصلی تیم حضور داشته، بازی کرده و نیازی به حفظ آمادگی ندارد زمانیکه شرایط دی ماریا و دیگر بازیکنان را با هم مقایسه می‌کنم، متوجه می‌شوم او موقعیت بهتری دارد و باید به دیگر بازیکنان کم کاری امکان بازی در تیم زیر 21 سال را داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار