پیگیرینی در سیتی ماندگار شد

مانوئل‌ پیگیرینی سرمربی منچسترسیتی‌ اطمینان داد حداقل تا پایان فصل آینده قصد ندارد این تیم را ترک کند.

پیگیرینی در سیتی ماندگار شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، منچسترسیتی‌ به عنوان مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته نتوانست در رقابت‌های این فصل لیگ برتر عملکرد چندان رضایت بخشی از خود بر جای بگذارد منچسترسیتی‌ به عنوان تیم دوم جدول رده بندی فاصله امتیازی زیادی با چلسی دارد و تکرار عنوان قهرمانی فصل گذشته برای آنها کار دور از دسترس شده است.
 
از سوی دیگر شاگردان مانوئل پیگرینی قهرمان در جام اتحادیه را از دست داده و با حذف از رقابت‌های fa  کاپ دیگر نمی‌توانند امیدی به کسب عنوان در جام حذفی داشته باشند همه این ناکامی‌ها موجب شد شایعات مبنی بر برکناری پیگرینی شدت بگیرد با این وجود سرمربی اهل شیلی شایعه ترک اتحاد را تکذیب کرده و گفت: تا پایان فصل آینده هدایت سیتی را بر عهده خواهم داشت.
 
پیگیرینی گفت: هیچ شک و شبه‌ای در مورد  آینده کاری من وجود ندارد تا تابستان سال 2016 با سیتی قرار داد دارم و تا آخرین  روز قرارداد در این باشگاه باقی می‌مانم.
 
 سرمربی سیتی در ادامه مدعی شد: حتی اگر بتوانم قرار دادم را با باشگاه تمدید هم خواهم کرد زمانیکه من قرار دادی امضا می‌کنم دوست دارم تا انتهای کار به آن پایبند باشم.
 
لازم به ذکر است: شایعاتی مبنی بر ارائه پیشنهاد مربیگری تیم ناپولی به پیگرینی مطرح شد اما وی امکان انتقال به سری آ ایتالیا را رد کرد.
 
**انتقال توره و جووتیچ صحت ندارد
 
مانوئل پیگرینی در ادامه با اخبار منتشر شده در مورد علاقه روبرتو مانچینی برای خرید یحیی توره و استفان جووتیچ اشاره کرد و گفت: من هم این شایعات را شنیده‌ام، نمی‌دانم مانچینی این اطلاعات راجع به بازیکنان را از کجا بدست می آرود اما جووتیچ و توره همانند من با منچسترسیتی قرار داد دارند و نمی‌توانند در  میانه راه تیم را ترک کنند.
 
** برای تمدید قرار داد میلنر هر کاری می‌کنیم
 
با وجود اینکه جیمز میلنر علاقه‌ای به تمدید قرار داد با منچسترسیتی‌ از خود نشان نداده است اما پیگیرینی گفت: سران باشگاه هر کاری که بتواند میلنر را مجاب به ماندن کند  انجام خواهند داد.
 
 لازم به ذکر است: قرار داد میلنر 29 ساله در انتهای فصل 2014-2015 به اتمام می‌رسد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار