هورمون عشق باعث کاهش وزن می‌شود

اسپری مخصوص بینی ساخته شده است که ترکیب شیمیایی، اکسی تونین را تنظیم و کنترل می کند، این هورمون را با نام هورمون عشق می‌شناسد

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ این اسپری تحت این تئوری که به تنظیم غذا خوردن کمک می‌کند، توسعه یافته است. مطالعات اخیر شامل 25 مورد بود که از اسپری سنتتیک تحت روزهای مشخص قبل از اینکه منوی غذا را سفارش دهند. میانگین سن شرکت کنندگان در مطالعه 27 سال سن بود. مدیر تحقیقات lowson بیان می‌کند: نتایج ما واقعا هیجان انگیز است.

پروفسور دانشگاه هاروارد می‌گوید: مطالعات دیگری نیاز است اما من فکر می‌کنم اکسی توسین یک درمان امید بخش برای درمان اضافه و اختلالات متابولیکی است.

paul zak می گوید از دیدگاه تکاملی این روش پتانسیل بالایی برای درمان دارد اکسی توسین در روابط مثبت اجتماعی ایجاد می‌شود. در صورتی که بخواهیم برنامه کاهش وزن داشته باشیم، داشتن افرادی که به ما اهمیت می دهند و در کنارمان هستند در کاهش اشتها به ما کمک می‌کند.

halschmid بیان می‌کند آزمایش‌های بالینی طولانی مدت برای پاسخ به این سوال که آیا اکسی توسین در کاهش وزن بدن موثر است و اگر چنین است همراه با عوارض جانبی روانی است یا خیر، انجام گرفته است و واضح است مطالعات بیشتری صورت خواهد گرفت.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار