«بابک حمیدیان» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جنگ‌های «رضا کاهانی» بالاخره به سر انجام رسید/ آرامش برای سینما خوب نیست

"بابک حمیدیان" گفت: فیلم "رضا کاهانی" با جنگ‌های رضا بالاخره به سرانجام رسید و استراحت مطلق در عید اکران می‌شود.

بابک حمیدیان بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو  با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص درستی چینش فیلم‌ها برای اکران نوروزی گفت: احتمالا تعدادی از فیلمسازان ناراضی هستند چون فیلمهای خوب ساختند ولی موضوع اکران نوروزی جنگی بوده بین تهیه کننده‌ها و مردان بزرگ سینمای ایران. 

وی افزود: فیلم رضا کاهانی با جنگ‌های رضا بالاخره به سرانجام رسید و "استراحت مطلق" در عید اکران می‌شود و برای من داشتن 2 فیلم جذاب در عید مایه خوشحالی است. 

"حمیدیان" ادامه داد: امیدوارم "استراحت مطلق" فروش خوبی داشته باشد چون اول مردم رضا کاهانی را به عنوان کارگردان و بعد رضا عطاران و ترانه علیدوستی را هم به عنوان بازیگر دوست دارند؛ البته یک ذره هم من را دوست دارند؛ در نتیجه امیدوارم "استراحت مطلق" اکران خوبی داشته باشد. 

وی در خصوص ارزیابی خود از سینما در سال 93 گفت: سینما در سال 93 خوب و آرام بود ولی الزاما آرامش برای سینما خوب نیست سینما باید تنشهای مطلوبی هم داشته باشد ولی در کل خوب بود و من هم دوست داشتم. 

"حمیدیان" در خصوص اینکه جای چه ژانری در سینمای ایران خالی است عنوان کرد: هنوز آن ژانری که در سینما جایش خالی است من بازی نکردم چون من اکثر ژانرها را بازی کردم. ولی شاید در سینمای ایران ژانر نداریم و در این زمینه منتقدان و مولفان باید نظرهای حرفه‌ای‌تر بدهند چون بحث ژانر بحث حرفه‌ای و تخصصی است. به نظر من تریلرهای پلیسی حرفه‌ای در سینمای ایران کم ساخته می‌شود. 

این بازیگر اظهار داشت: دغدغه من به عنوان یک بازیگر آرامش برای خودم، آرزو برای نقش‌هایی است که بازی نکرده‌ام و امیدوارم بتوانم آنها را بازی کنم. 

حیمدیان بیان کرد: آرزوی من برای سال 94 این است که آبروی سینما را که تاکنون روی خوش به من نشان داده در حد و اندازه خودم حفظ کنم. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: سینمای ایران در سال 94 سینمای خوب و پر رونقی است. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار