حجت‌الاسلام نمازی در جلسه عصر اجلاسیه خبرگان:

دولت ارتباط خود را با روحانیت تقویت کند

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ارتباط خاص قشر روحانیت با بدنه مردم یکی از دلایلی است که ایجاب می کند دولت، ارتباط خود را با روحانیت هر چه بیشتر تقویت کند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام حسن نمازی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری که مسئولیت مرکز ارتباطات روحانیت و دولت را برعهده دارد، امروز (سه‌شنبه) در نطق میان دستور خود،‌ گزارشی از عملکرد این مرکز ارائه داد.

وی از تدوین سیاست‌های کلی برای بهره برداری از نظرات مراجع، روحانیت و حوزه‌های علمیه خبر داد و تصریح کرد: ارتباط خاص قشر روحانیت با بدنه مردم یکی از دلایلی است که ایجاب می‌کند دولت، ارتباط خود را با روحانیت هر چه بیشتر تقویت کند و اساساً تأسیس چنین مرکزی در راستای این امر صورت پذیرفته است.

حجت‌الاسلام نمازی خاطرنشان کرد: از آنجا که فرهنگ برای دولت و نظام از اهمیت بسزایی برخوردار است تقویت و ایجاد حفظ ارتباط با مراجع معظم تقلید روحانیت و مراکز حوزوی از سوی دولت، این امر را دارای اهمیت ویژه می‌کند.

مسؤول مرکز ارتباطات روحانیت و دولت تأکید کرد: انتصاب مشاور امور روحانیت برای همه استاندارها یکی از اقدامات وزیر کشور و مشاور روحانیت ایشان در این زمینه است که به تقویت و حمایت علما و بزرگان حوزه نیازمند است.

وی در ادامه، گزارشی از سفر اخیر رئیس جمهور به استان قم و دیدار ایشان با علما، مراجع تقلید و نخبگان حوزوی ارائه کرد.

رابط رئیس جمهور با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری ضمن تأکید بر بهره برداری از ظرفیت این مجلس در راستای اهداف اسلام و نظام، آمادگی خود را جهت استفاده از نظرات و پیشنهادات حوزویان و مراکز حوزوی اعلام کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار