با انتشار پیامی؛

سازمان بسیج دانشجویی انتصاب سردار اشتری به فرماندهی نیروی انتظامی را تبریک گفت

روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی با انتشار پیامی انتصاب سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری به سمت فرماندهی نیروی انتظامی را تبریک گفت.

سازمان بسیج دانشجویی انتصاب سردار اشتری به فرماندهی نیروی انتظامی را تبریک گفتبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، در این اطلاعیه آمده است: امروز سردار سرتيپ پاسدار حسين اشتری با حکم فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) به سمت فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

به همین مناسبت روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی با انتشار پیامی از زحمات سردار اسماعیل احمدی مقدم در سالهای مسئولیت تشکر و برای سردار حسین اشتری آرزوی موفقیت  نمود.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

سردار سرتيپ پاسدار برادر بسیجی حسين اشتری

سلام علیکم
انتخاب شما به سمت فرمانده نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران را تبریک عرض کرده و آرزوی موفقیت در سمت جدید را برای شما داریم.

به خوبی می‌دانید دشمنان خارجی در اطراف کشور کمین کرده و چشم انتظار لحظه‌ای غفلت و کوتاهی ما هستند که چون لاشخورانی وحشی به کشور عزیزمان حمله‌ور شوند و از جانبی جنگ نرم تمام عیاری بر علیه تمام اعتقادات و ارزش‌های مردم شریف ایران را آغاز کرده‌اند.

باشد که با دقت تمام حرکات آنان را زیر نظر داشته و به هرکدام پاسخی مناسب داده و در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های ملت، گوش به صدای هیچ ملامت‌گری نسپارید.

در پایان از زحمات بی دریغ سردار اسماعیل احمدی مقدم در سالهای مسئولیت که یکی از حساس‌ترین سال‌های کشور بود(از جانبی فتنه گران سعی داشتند کشور را به آشوب کشیده و از سوی دیگر گروهگ‌های تکفیری به پشتوانه آمریکا و اسرائیل به فکر آسیب زدن به امنیت ایران اسلامی بودند)؛ اما ایشان با اقتدار از تمامی این مراحل عبور کردند کمال تشکر را داشته و امیدواریم در تمامی مراحل زندگی سالم و سربلند باشند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار