رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در آزادراه تهران – کرج و کرج – قزوین ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی بیان کرد: بر همین اساس در استان‌های خراسان رضوی، البرز، شرق تهران در اکثر محور‌ها، مازندران ارتفاعات محورهای هراز، فیروز کوه و کندوان و در استان چهارمحال و بختیاری گردنه چری، استان سمنان محورهای کیاسر، شاهرود – آزادشهر و گردنه آهوان بارش برف گزارش شده و در استان‌های کرمان، گلستان، مازندران، گیلان بارف باران و در راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی تاکید کرد: محورهای شمشک – دیزین، پونل – خلخال، قم – گرمسار – چمستان – وازتنگه، اردبیل – سرچم، هزار، فیروزکوه، محور فرعی جواهر ده به علت رانش زمین کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به انسداد محور هراز اشاره کرد و گفت: در استان مازندران محور هراز به علت بارش برف و کولاک شدید از ساعت 5 صبح تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وی در پایان گفت: محور فیروز کوه در استان مازندران که در ساعت 2:45 دقیقه بامداد امروز در پی بارش برف و کولاک مسدود شده بود، ساعت 4 صبح امروز بازگشایی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار