در واکنش به برخی مسابقات ضعیف

کرمی: با این شرایط دلم برای تکواندو تنگ نشده!

کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو معتقد است؛ برخی مسابقات ضعیف باعث می شود اصلا دلم برای تکواندو تنگ نشود.

یوسف کرمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره اینکه تا به حال برای او مراسم خداحافظی گرفته شده یا خیر؟ عنوان کرد: هیچ ارگانی تا به حال برایم مراسم خداحافظی یا تجلیل نگرفته است. بعد از بازیهای آسیایی اینچئون از مسابقات تکواندو کناره گیری کرده ام که حدود 6 ماهی می شود اما هنوز خبری نشده است. تنها در یک برنامه ای که شهرداری تبریز گرفته بود شرکت داشتم.

وی در مورد اینکه بعد از کناره گیری از دنیای قهرمانی پیشنهاد خارجی برای مربیگری داشته است، گفت: هنوز صحبتی در این مورد نشده است اما جایی می روم که به هرقیمتی نباشد. می روم جایی که بتوانم توانایی هایم را نشان دهم.

این قهرمان تکواندو ادامه داد: از تیم های خارجی و تیم ملی پیشنهادی ندارم. مجموعه تیم ملی هم خوب کار می کند و نیازی به مربی دیگر ندارد.

کرمی با اشاره به برخی مسابقات ضعیف تکواندو گفت: با این کیفیت نامطلوب مسابقات اصلا دلم برای تکواندو تنگ نشده است! اما در مجموع مگر می شود دلم برای مسابقه دادن تنگ نشود؟ فعلا فعالیت و پیشنهادی ندارم و فقط در باشگاه شخصیم کار می کنم.

او به رقابت های تکواندو جام باشگاه های آسیا و جام بین المللی فجر اشاره کرد و گفت: این جام ها اصلا خوب نیست و به صورت رابطه ای شده است. وقتی جایزه در کار نباشد استقبال هم نمی شود. وقتی تیمی مثل بصره به رده بندی جام باشگاه ها می آید یعنی مسابقات کیفیت فنی ضعیفی دارد. فقط تیم های ایرانی بسیار خوبی در جام فجر شرکت داشتند. به نظر من نام این مسابقات جام باشگاه های آسیا نیست. من در دوره های ابتدایی این مسابقات شرکت داشتم اما با این کیفیت مسابقات روبرو نبودم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، کرمی ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار