حمید درخشان پس از توقف مقابل نفت "م.س"؛

پرسپولیس با مربیان دیگری نیز در رده 13و 14 بوده است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا پایان بازیهای لیگ هنوز 21 امتیاز وجود دارد و ما ناامید نیستیم .

پرسپولیس با مربیان دیگر در رده 13و 14 هم بوده است/چیزی که می‌ترسیدیم سرمان آمدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،حمید درخشان پس از تساوی 2 بر 2 مقابل نفت مسجد سلیمان به خبرنگاران گفت:تیم نفت در  میان هوادارانش  می تواند پتانسیل خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: هواداری این نیست که برای حمایت از تیم خودی به حریف حمله برد و با پرتاب سنگ پذیرایی کرد. این نامعقول است که برای حمایت از تیمی جو ورزشگاه را با پرتاپ اشیا شلوغ کرد.متأسفانه هر جا می‌رویم فحاشی‌ها وجود دارد..

وی ادامه داد:  البته بگذریم از اینکه نام پرسپولیس برای هرتیمی حساسیت ایجاد می کند. پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌ها متفاوت است و به هر شهری می‌رود حساسیت‌ها  بیشتر می شود.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به ادامه داشتن لیگ در 7 بازی دیگر گفت: کار لیگ برای ما هنوز به آخر نرسیده است و خلاف نظر برخی از منتقدان که اظهار می دارند لیگ برای ما چندان مهم نیست می گویم که اینطور نیست و تا آخرین بازی نهایت مقاومت را می کنیم تا با بهترین نتایج این فصل را به پایان ببریم . گرچه حاشیه های فراوانی برای ما به وجود آمد و تا حدی تاثیرگذار بود.

وی ادامه داد: هنوز 21 امتیاز  وجود دارد و ما ناامید نیستیم . اجازه نمی دهیم کسی ما را به سادگی به لیگ یک بفرستد.

درخشان با اشاره به اینکه پیش از این هم پرسپولیس با مربیان دیگری نیز در رتبه‌های 13 و 14 بوده است اظهار داشت:گاهی خسته می شویم . ما در حال حاضر در دو جبهه آسیا و لیگ برتر می‌جنگیم. ولی می دانیم که تمرکزمان را باید حفظ کنیم.

درخشان تأکید کرد:‌  بعد از  بازی با النصر فرصت خوبی داریم که بازسازی بهتری داشته باشیم.ما امیدواریم به پشتیبانی هواداران و دوستداران پرسپولیس.

بنابراین گزارش حسین خبیری مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در مورد  مصدومیت گابریل در بازی امروز اظهار داشت: این بازیکن بلافاصله به بیمارستان اعزام شد و در معاینه ابتدایی مشخص شد که دچار شکستگی از ناحیه سر شده است .

وی با اشاره به نحوه مصدومیت گابریل و برخورد با بازیکن حریف ادامه داد: اگر وضعیت او حاد نباشد می‌تواند مقابل النصر عربستان به میدان برود البته بیش از بازی ما به فکر سلامتی خود بازیکن هستیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار