سردار ساجدی نیا به باشگاه خبرنگاران خبر داد

حضور نیروهای 110، هفت دقیقه پس از تماس/استفاده از پلیس افتخاری در نوروز

رئیس پلیس پایتخت از میانگین حضور نیروهای 110، هفت دقیقه پس از تماس با پلیس خبر داد و گفت: علت سه درصد تماس‌ها با 110 نزاع و درگیری است.

حضور نیروهای 110، هفت دقیقه پس از تماس/ استفاده از پلیس افتخاری در نوروزسردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: میانگین حضور نیروهای 110، هفت دقیقه پس از تماس با پلیس است؛ ولی هیچ‌گاه ادعا نمی‌کنیم که در ساعت شش بعدازظهر نیز به همین میزان باشد.  

وی افزود: برای برآورد انتظار مردم، ماموران 110 باید برای تماس‌های چه فوریتی وغیرفوریتی در محل حاضر شوند؛لذا برای این مساله نیروهای 110 موتوری را در نظر گرفتیم که نتایج خوبی هم به همراه داشت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در حال حاضر 60 خط تلفن برای تماس با 110 فعال است، گفت: 3 درصد تماس‌ها به دلیل نزاع و درگیری و 97 درصد سرقت و مواردی است که درگیری دسته جمعی نبوده و سایر موارد است.

سردار ساجدی‌نیا  با بیان اینکه در ایام نوروز تمامی یگان‌های پلیس در سطح محلات مستقر خواهند شد، خاطرنشان کرد: برای نخستین بار نیز از ظرفیت پلیس افتخاری استفاده خواهیم کرد و این افراد علاوه بر گشت‌هایی همچون یگان امداد و آگاهی و ... به پلیس کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
ای بابا تو شهر ما زنگ میزنی نیم ساعت هم ط
ول میکشه کسی نمیاد