با حضور نرگس آبیار صورت گرفت

افتتاح سیمای بازداشتگاه اوین و نمایش فیلم«شیار 143»

با حضور نرگس آبیار تهیه کننده و کارگردان فیلم شیار 143 سیمای بازداشتگاه اوین افتتاح شد.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،  سیمای بازداشتگاه اوین با حضور «رشیدی» معاون مدیرکل و مدیر بازداشتگاه اوین، حجت‌الاسلام «میرصانعی» رییس اداره فرهنگی زندان‌های تهران و عوامل فیلم سینمایی شیار 143، افتتاح شد.
 
رشیدی در این مراسم بیان کرد: هدف سازمان زندان‌ها اصلاح و تربیت مددجویان است که در این راستا در بازداشتگاه اوین اماکن فرهنگی ورزشی همچون زورخانه قاسم ابن الحسن(ع)، مجموعه استخر و سونای الغدیر، ساختمان ملاقات خصوصی و ... احداث شده‌اند و اکنون نیز با ایجاد سیمای این بازداشتگاه ان‌شاءالله گامی بلند در فرهنگ‌سازی و اصلاح مددجویان برداشته باشیم.

وی افزود: در کشور ما مزایای فراوانی از جمله ملاقات‌های حضوری و خصوصی، مرخصی و عفو برای مددجویان وجود دارد که در بسیاری از کشورها وجود نداشته و این‌ها از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

در ادامه نرگس آبیار کارگردان فیلم شیار 143 نیز ضمن ابراز خوشحالی از حضور در بازداشتگاه اوین و پخش فیلمش در این بازداشتگاه، تصریح کرد: فیلم شیار 143 فیلم گیشه‌ای نبوده و عوامل ساخت با تمام وجود و برای دل خود این فیلم را ساخته‌اند.
 
آبیار فیلمش را تنها فیلم ایرانی دانست که تمام مراحل دفاع مقدس از شروع تا پایان جنگ، بازگشت آزادگان و چشم انتظاری مادران شهدا را به تصویر کشیده و از این لحاظ برای معرفی جنگ تحمیلی به غیر ایرانیان بسیار مفید بوده است.

در ادامه مراسم، محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده فیلم شیار 143، موضوع این فیلم که به زندگی مادران شهدا و مفقودالاثرهای جنگ تحمیلی می‌پردازد، موضوعی دانست که ارزش هزینه کردن بدون توجه به فروش در گیشه را دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار