محرابی: توافق با سازمان میراث فرهنگی اولویت اول ماست

دبیر کمیته رفتینگ فدراسیون قایقرانی گفت: توافق با سازمان میراث فرهنگی و گسترش رشته رفتینگ در سایر استانها از مهمترین برنامه های پیش روی ما است.

کیانوش محرابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از مهمترین برنامه هایی که به دنبال انجام آن در رشته رفتینگ هستیم توافق با سازمان میراث فرهنگی کشور است تا بتوانیم این رشته را هم به صورت ورزشی و هم توریستی در کشور گسترش دهیم.

وی در خصوص تیمهای سایر استانها و اینکه چند تیم در این رشته فعالیت می‌کنند گفت: تیم ما معمولا اخرین لحظات اعلام آمادگی می‌کنند ولی معمولا 3 تیم آقایان و خانمها در چهار محال بختیاری 2 تیم آقایان و یک تیم بانوان در خوزستان و 2 تیم مردان و 2 تیم بانوان در تهران هم اکنون در حال فعالیت هستند.

محرابی در ادامه خاطر نشان کرد: البته در این رشته قبل از مسابقات ورزشکاران با هم مذاکره می‌کنند و یک تیم را تشکیل می‌دهند ولی از هیاتهای سایر استانها تیمهای زیادی به ما معرفی نشده‌اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین سایر تیمها هم با توجه به نوپا بودن این رشته در ایران یک سال است که فعالیت خود را به صورت گروهی کار خود را آغاز کرده‌اند.

دبیر کمیته رفتینگ در ادامه بیان داشت: بعد از عید مقرر شده که تیمهای اعلام شده که در چهار محال بختیاری در مسابقه‌ای شرکت کنند تا برنامه های اجرایی شکل رسمی‌تری به خود بگیرد و برگزاری لیگ هم از سال آینده شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار