سرمربی فعلی تیم ناپولی گزینه بعدی قبول هدایت تیم پاری‌سن ژرمن فرانسه است.

رافا بنیتس گزینه بعدی مربیگری پاری‌سن ژرمنبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس، تیم پاری‌سن ژرمن فرانسه مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته لوشامپیونه هم اکنون پس از تیم لیون در جایگاه دوم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فرانسه قرار دارد. مطبوعات فرانسوی مدعی شدند لورن بلان در پایان رقابت‌های این فصل پاری‌سن ژرمن را ترک می‌کند و سران باشگاه رافائل بنیتس سرمربی اسپانیایی ناپولی را برای جایگزین کردن وی انتخاب کرده‌اند. 

لازم به ذکر است، قرار داد بنیتس با تیم ناپولی در پایان رقابت‌های این فصل سری آ به اتمام می‌رسد و هنوز مشخص نیست آیا او مایل به تمدید قرار داد بوده و یا به تیم دیگری ملحق می‌شود. 

البته پاری‌سن ژرمن تنها تیمی نیست که مایل به امضاء قرار داد با بنیتس است سران باشگاه لیورپول هم با توجه به کسب نتایج ضعیف برندن راجرز در تلاش برای آغاز مذاکرات با رافابنیتز هستند. 

بنیتس سابقه مربیگری تیم‌های لیورپول و چلسی در لیگ برتر انگلیس را داشته و ممکن است تجربه حضور در یک لیگ فوتبال جدید و پیوستنش به پاری‌سن ژرمن را انتخاب کند. 

بنیتس به موفقیت ناپولی فکر می‌کند

هر چقدر بازار شایعات در مورد علاقه باشگاه های بزرگ اروپایی برای به خدمت گرفتن بنیتس داغ باشد اما این مربی اسپانیایی تمام حواس خود را بر روی موفقیت تیم ناپولی متمرکز کرده است. 

بنیتس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل لاتزیو از سری بازی‌های کوپا ایتالیا رضایت کامل داشته و گفت: از عملکرد شاگردانم مقابل تیم بزرگ و قدرتمند لاتزیو رضایت دارم. زمانیکه به هنگام بازی باران شروع به باریدن گرفت احساس می‌کردم در لیگ برتر انگلیس هستیم! از نیمه دوم مقابل لاتزیو بیشتر از نیمه اول لذت بردم در نیمه نخست بازی لاتزیو ما را تحت فشار زیادی قرار داده و قدرت عمل را بازیکنان ناپولی سلب کرده بود. 

بنیتس در ادامه افزود: ناپولی بازی‌های زیادی در سری آ و کوپا ایتالیا پیش رو دارد. در چنین شرایطی ترجیح می‌دهم به تیم فصل بعدی‌ام فکر نکرده و همه چیز را به زمان پایان قرار دادم موکول کنم.

بازی‌های این فصل ناپولی برایم از اهمیت بیشتری برخوردار است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار