امرودی در اختتامیه سومین جشنواره شکوفا عنوان کرد:

معاونت فرهنگی مجازی راه اندازی شد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به حمایت شهردارتهران از راه اندازی معاونت فرهنگی مجازی شهرداری، گفت: این عملیات از امروز در پایتخت آغاز به کار کرد.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران میثم امرودی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در اختتامیه سومین جشنواره شکوفا، هفتمین جشنواره ساب پرتال های شهرداری تهران و چهارمین جشنواره ساب پرتال های محله تهران که امروز (شنبه) در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، اظهارکرد: ماژول های معاونت مجازی فرهنگی و اجتماعی به صورت مختلف طراحی شده تا ایرانیانی که در کشورهای دیگر زندگی می کنند بتوانند در فضای معاونت مجازی عضویت داشته باشد و همچنین در تمام امورات جوامع خود موثر واقع شوند.

حجت الاسلام امرودی ادامه داد: امروزه محله فراتر از جغرافیاست و هر کسی هویت ایرانی و محلی دارد باید با عضویت درشورای محله خود امکان در دست گرفتن مدیریت را داشته باشد به همین منظور، معاونت مجازی فرهنگی اجتماعی این امکان را درفضای مجازی برای حضور همه شهروندان مهیا کرده است.

وی تصریح کرد: جشنواره شکوفا تغییرات را در سه محور سبک زندگی، هویت و مدیریت تغییرات فرهنگی دنبال می کند و با مدیریت خط شکن شهردار تهران و حمایت قاطع مدبرانه و عالمانه در این مسیر حرکت می کنیم .

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به چهار ویژگی در تغییرات جامعه، گفت: سرعت ، قدرت، تنوع و عدم مقاومت تغییرات از مهمترین ویزگی های است که می تواند برای جامعه تاثیر گذار باشند.

وی در خصوص  تنوع تغییرات تصریح کرد: این تغییرات آنقدر زیاد است که نمی توان متغیرها را سنجید زیرا همه چیز به سرغت بر مولفه ها اثر می گذارند.

امرودی با اشاره به عدم مقاومت که از چهارمین وی‍ژگی های مهم است، افزود: روزگاری در جامعه همه در مقابل تغییرات مقاومت می کردند اما امروزه مردم دربرابر این تغییرات مقاومت نمی کنند بلکه خود نیز در راستای این امر پیش قدم می شوند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه جشنواره شکوفا می خواهد تغییرات شهر را به ویژه درحوزه فرهنگی و اجتماعی مدیریت کند ،گفت: شکوفا افراد را هر روز به جامعه مسلط تر می کند به این دلیل که با تغییرات منفعل نمی شوند و اگر تغییرات را مدیریت و آن را بپذیریم می توانیم به فضای مجازی ورود پیدا کنیم و آن را یک ضرورت برای اوقات فراغت و سرگرمی خود بدانیم.

امرودی تاکید کرد: ماهواره و اینترنت فی نفسه بد نیست و اگر محتوای خوبی داشته باشد حتی می تواند تاثیرگذاری مثبتی هم داشته باشد و ما امروز وارد مرحله و تحول جدیدی می شویم که می تواند در تغییرات ما مهم باشد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: همایش ، میلاد ، جغرافیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.