در مستند "بدون مرز، عشق..." مطرح شد

جلوگیری از غرق شدن بغداد با حفظ سد سامرا/ داعش مساوی با بنی‌امیه/ ایران قوی است و قوی می‌ماند

مسئول گردان سیدالشهدا (ع) گفت: آمریکا زشت‌تر از داعش بوده و دشمن ما است و اگر واقعآ می‌خواست به ما کمک کند به داعش اسلحه، مهمات، تجهیزات سنگین، سلاح ضد تانک و پول نمی‌داد.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، «ابو زینب» مسئول گردان سیدالشهدا (ع) در مستند "بدون مرز، عشق..." که از شبکه افق پخش شد، اظهار داشت: من در دوران جنگ (جنگ تحمیلی) فقط 7 سال داشتم و عمه‌ای داشتم که به من گفت مراقب باش مانند بعثی‌ها به امام خمینی(ره) توهین نکنی و این برای من سؤال شد که چرا صدام این جنگ را راه انداخت و این یک توطئه بزرگ بود.

مسئول گردان سیدالشهدا (ع) با اشاره به اهمیت حفظ سد سامرا به عنوان روشی که داعشی‌ها نتوانند از آن برای غرق کردن بغداد استفاده کنند، تاکید کرد: داعش سعی می‌کرد از شمال فشار وارد کند، اما ارتش در آن منطقه حضور دارد و نیروهای مقاومت انجام وظیفه می‌کنند.

*داعش ترکیب غریبی از وحشی‌گری

وی ادامه داد: داعش ترکیب غریبی از وحشی‌گری است و آن‌ها، همه کسانی که با داعش مخالفند اعم از شیعه، سنی، کرد، ترکمن، ایزدی و ... را می‌کشند. بنابر این ما داعش و تکفیر را از عراق پاکسازی می‌کنیم.

*آمریکا زشت‌تر از داعش 

وی گفت: آمریکا زشت‌تر از داعش بوده و دشمن ما است و اگر واقعآ می‌خواست به ما کمک کند به داعش اسلحه، مهمات، تجهیزات سنگین، سلاح ضد تانک و پول نمی‌داد.

*همه برنامه‌ها و نقشه‌های آمریکا نابود شد 

مسئول گردان سیدالشهدا (ع) یادآور شد: ما همه برنامه‌ها و نقشه‌های آمریکا را نابود می‌کنیم، آن‌ها (آمریکایی‌ها) از بدترین افراد استفاده می‌کنند، اما به اهداف خود نمی‌رسند.

وی گفت: من خود را شاگرد مدرسه امام حسین(ع) می‌دانم و هنر این مدرسه، شهادت است.

ابو زینب ادامه داد: هر شب به خودم می‌گویم که پسرانم چه حالی دارند و آیا حالشان خوب است ؟ و بعد می‌گویم عیبی ندارد، احوال حضرت مهدی (عج) چگونه است؟

مسئول گردان سید الشهدا (ع) اظهار داشت: اگر برای خدا بجنگید و صبر پیشه کنید پیروز می‌شوید. من از امام حسین(ع) خجالت می‌کشم، چون این مجاهدت در راه خدا و دفاع از حرم امامین عسکریین (ع) در سامرا خیلی کم بوده، اما پیروزی نهایی نزدیک است.

*آمریکا به بهانه داعش به عراق بازگشت 

در ادامه این مستند، رزمنده دیگر مبارزه با تروریست‌های تکفیری و از اعضای گردان سیدالشهدا (ع) گفت: بعد از فتوای مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله سیستانی و تشکیل گردان‌های مردمی، ارتش و نیروهای مردمی وارد صحنه شدند و آمریکا در اصل برای کمک به داعش دخالت کرد و آنان به بهانه داعش بازگشتند.

در ادامه مستند "بدون مرز، عشق..." فرمانده گردان سیدالشهدا (ع) درباره "ابو زینب" گفت: ابو زینب شهید زنده بوده و مؤدب و با فرهنگ است و مجاهدین او را دوست دارند.

*داعش مساوی با بنی‌امیه 

در ادامه این مستند، یکی دیگر از اعضای گردان سیدالشهدا (ع) با اشاره به عملیات در سامرا و دفاع مقاومت در این منطقه، اظهار داشت: این‌ها (داعشی‌ها) همان بنی‌امیه‌اند که ما با آن‌ها می‌جنگیم.

*ایران قوی است و قوی می‌ماند 

در ادامه مستند "بدون مرز، عشق..." یکی دیگر از مسئولین گردان‌ سیدالشهدا (ع) با اشاره به حمایت ایران از مقاومت عراق خاطر نشان کرد: این حمایت از همه عراقی‌ها اعم از شیعه، سنی، مسیحی، کرد و غیره بوده و حمایت ایران از عراق مانند حمایت پدر از فرزندش است و واقعآ از ایران در همه زمان‌ها و مکان‌ها ممنونیم؛ ایران قوی است و قوی می‌ماند.

گفتنی است؛ مستند "بدون مرز، عشق..." درباره دفاع نیروهای مردمی عراق از سامرا و دفاع از حرم امامین عسکریین (ع) در مقابله با تروریست‌های بعثی- تکفیری داعش در استان صلاح‌الدین است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار