دومین دوره مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی کودکان و نوجوانان شهر تهران

طالبی :توجه فدراسیون بر تقویت اسکی بازان پایه خواهد بود

رئیس فدراسیون اسکی با حضور در مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی کودکان و نوجوانان شهر تهران که توسط هیئت اسکی استان تهران و هیئت اسکی شمالغرب برگزار شد بر توجه فدراسیون به تقویت اسکی بازان پایه تاکید کرد .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، ناصر طالبی در مراسم توزیع مدال دومین دوره مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی شهر تهران کودکان و نوجوانان که توسط هیئت اسکی استان تهران ، هیئت اسکی شمالغرب ،آکادمی اسکی تهران و با همکاری شرکت تله کابین توچال برگزار شد گفت : حضور بیش از 40 اسکی باز مسابقه رو در این سنین موجب افتخار فدراسیون اسکی است و این بدان معنا است که حتی در شهر تهران نیز پتانسیل ها و استعداد های است که باید از چتر حمایتی فدراسیون اسکی هم برخوردار شود . 

وی اضافه کرد : این اسکی بازان بخشی از آینده سازان اسکی قهرمانی کشور خواهند بود و امیدوارم در آینده نزدیک با برنامه ریزی صحیح و حمایت های هیئتهای استانی شاهد افتخار آفرینی همه استعدادها در عرصه های ملی و بین المللی باشیم . 

دومین دوره مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی کودکان و نوجوانان شهر تهران در رشته مارپیچ بزرگ با انتخاب نفرات برتر در پیست اسکی بین المللی توچال امروز (پنج شنبه)برگزار شد .

 گروه 1 کودکان
 1- آرین مشهدی 2-فرتاش الیاسی 3-پرهام نظر 

گروه نوجوانان 1
1- روهام صبا 2-آروین ذاکری3-هیراک کامی 

گروه نوجوانان2
1-محمد پارسا تقی بخشی2-امیر علی مشهدی زاده 

گروه دختران کودکان 
1-دینا ساوه شمشکی2-پارمیس فاطهی منش 3-مانا معرفت 

گروه دختران نوجوانان 1
1- یاس ابریشمی 2-آتنا اخشنگ 3- دینا غنی آبادی

دختران نوجوانان 2
1-آیلار مهر آئین2-درین هاشمیان 3-پریسا مشفق 

مراسم توزیع مدال در فضای صمیمی با حضور کودکان و نوجوانان و طالبی رئیس فدراسیون ،ساوه شمشکی نماینده وزیر در ورزشهای زمستانی و پیمان یوسفی تهیه کننده شبکه ورزش برگزار شد .
برچسب ها: اسکی ، ورزش ، توچال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار