تاکید آلگری بر وجود رقابت سالم در رقابت‌های سری آ

سرمربی یوونتوس فقدان حس رقابت در مسابقات سری آ ایتالیا را تکذیب کرد و گفت: در لیگ فوتبال ایتالیا هم رقابت سالمی میان تیم‌ها برقرار است.

تاکید آلگری بر وجود رقابت سالم در رقابت‌های سری آبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از تریبال فوتبال، رقابت‌های سری آ ایتالیا هم با مشکل موجود در مسابقات بوندسلیگا مواجه شده است بطوریکه طی چند سال اخیر در آلمان تیم بایرن مونیخ و در ایتالیا تیم یوونتوس یکه تازی می‌کند قهرمانی و صدرنشینی‌های متعدد این 2 تیم موجب شده انتقادات فراوانی متوجه فوتبال باشگاهی در آلمان و ایتالیا شود و بسیاری رقابت‌های بوندسلیگا و سری آ را فاقد هیجان و یا حس رقابت می‌دانند.

آلگری سرمربی یوونتوس چنین انتقاداتی را در رابطه با فوتبال ایتالیا قبول ندارد و گفت: بطور کامل چنین صحبتی را رد می‌کنم، اینکه سری آ حس رقابت خود را از دست داده کاملا اشتباه است هر چند یوونتوس صدرنشین است اما آ اس رم با جدیت در تعقیب ما بوده و حتی بازی‌های بسیار زیبایی با سطح بالای کیفی را از خود نشان داده‌اند عملکرد آ اس رم طی یک سال و نیم گذشته این سخن من را تایید می‌کند.

آلگری در ادامه افزود: همچنین درمورد ناپولی و فیورنتینا هم این موضوع صدق می‌کند این 2 تیم پیشرفت چشمگیری داشته‌اند، اینترمیلان در حال بازسازی کامل تیم است و درماه ژانویه دیدید بهترین خریدها را انجام داد مسابقات درهر حال باید یک برنده داشته باشند، آنها که می‌خواهد قهرمان شوند به دنبال پیروزی در تمام رقابت‌ها هستند هیچ کس هیچ چیری را رایگان در اختیار شما نمی‌گذارد، برای یوونتوس هم سخت بو به قهرمانی برسد و یا در صدر جدول قرار بگیرد اما تیم ما با تکیه بر تلاش‌های خود به این جایگاه رسید.

*زمان فتح جام کوپا ایتالیا رسیده است

تیم‌های یوونتوس و فیورنتینا در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا امشب به مصاف یکدیگر می‌روند یوونتوس از 20 سال گذشته تاکنون هرگز موفق به فتح این جام نشد و انگیزه فراوانی برای شکست دادن فیورنتینا دارد.

آلگری گفت: موضوع مهم این است که همه بازیکنان در شرایط آمادگی کامل خود قرار دارند تعدادی از بازیکنان هستند که درتمامی 30 بازی گذشته حضور داشتند، این فرصت شرایطی به وجود آمد که برخی از آنها خیلی بیشتر از فصل قبل بازی انجام دادند اما زمان فتح جام کوپا ایتالیا فرا رسیده است قهرمانی در این جام را جزو وظایف کاری خود می‌دانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار