مدیرکمیته امداد شهرستان ایرانشهر گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها ، مسئولانه و با تعامل در زمینه جذب اعتبارات و برطرف کردن موانع طرح‌های اشتغالزایی این نهاد مقدس اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، تراقویی در کار گروه اشتغال و خودکفایی سیستان و بلوچستان افزود: نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) در هر استانی و حتی کشورهای جهان با هدف اشتغال افراد مستعد کار و برای حل و فصل مشکلات جامعه شکل گرفت به نحوی که هر فرد از این طریق بتوانند هم نیازهای فردی خود پاسخ داده و هم در تحقق نیازهای جامعه سهم اساسی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه توجه ویژه بانک های عامل به بخش اشتغال یکی از ضرورت های مهم شهرستان ایرانشهر است ،ادامه داد: وقتی فرصت‌های شغلی برای جوانان جویای کار فراهم شود، هم نگرانی خانواده‌ها از بین می رود و هم در بعضی از موارد از میزان جرایم، فسادها، قاچاق و اعتیاد در کشور کاسته خواهد شد.

تراقویی خاطرنشان کرد: تحقق اشتغال و عینیت بخشیدن با این موضوع قطعا در راستای حل مشکلات جوانان و توانمندی خانواده های مورد حمایت کمک می‌کند.

وی ضمن تقدیر از عملکرد بانک های عامل این شهرستان ، از روسای بانک ها خواست تا با توجه به نزدیک شدن به اواخر سال جاری نسبت به جذب تمامی اعتبارات ابلاغی اقدام کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.