آرون رمزی به ترکیب آرسنال بر می گردد

آرسن ونگر سرمربی آرسنال از پایان مصدومیت آرون رمزی و کاکلین خبر داد اما ویلشر هنوز قادر نیست برای توپچی ها به میدان برود.

آرون رمزی به ترکیب آرسنال بر می گرددبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، هفته 28 رقابت های لیگ برتر انگلیس امشب با دیدار آرسنال مقابل کوینز پارک رنجرز پیگیری می شود و آرسن ونگر اعلام کرد آرون رمزی و فرانسیس کاکلین می تواند با پایان دوران مصدومیت دراین بازی حضور داشته باشند.
 
ونگر گفت: خوشحال هستیم بار دیگر رمزی در ترکیب تیم قرار می گیرد اما باید با غیبت و لیشر و متیو فلامینی کنار بیاییم، البته اوضاع هر دو این بازیکنان رضایت بخش بوده و فکر نمی کنم بیش از 2 بازی  دیگر غائب باشند،‌در مورد ویلشر چندان مطمئن نیستم اما اطمینان دارم در دیدار مقابل منچستریونایتد هم قادر به همراهی ما نخواهد بود او درگیر آسیب دیدگی ماهیچگی شده و در چنین شرایط روند بهبودی کمی کند پیش می رود تمرینان ویشلر تحت نظارت دقیق پزشکان پیگیری می شود تا دچار آسیب دیدگی جدید  نشود.
 
*سیلوا: خساست زیاد به ضرر آرسنال تمام شد
 
گیلبرتو سیلوا ملی پوش سابق تیم فوتبال برزیل و باشگاه آرسنال معتقد است ترس سران این باشگاه از خرج کردن و اجتناب از سرمایه گذاری بر روی بازیکنان بزرگ و صاحب نام باعث شده دیگر در رقابت های لیگ برتر حرفی برای گفتن نداشته باشند.
 
سیلوا بین سال‌های 2002 تا 2008 در عضویت تیم آرسنال بود و 170 بازی برای توپچی ها انجام داد، او به عنوان یک هافبک تدافعی 17 گل را به نام  خود ثبت کرد و اوضاع فعلی، آرسنال را چندان رضایت بخش نمی بیند.
 
سیلوا گفت: تا همین چند سال گذشته تفاوت خاصی میان آرسنال، چلسی و یا منچسترسیتی به چشم نمی خورد اما حالا ما از دیگر تیم‌های مدعی انگلیس عقب افتاده ایم، دلیل ای موضوع فقط خساست بی مورد سران باشگاه است، چلسی و یا سیتی پول خوبی برای جذب فوبالیست‌های  بزرگ هزینه می کنند، به عنوان مثال چلسی مبلغ هنگفتی بابت به خدمت گرفتن دیگوکاستا پرداخت و البته نتیجه خوبی هم از آن گرفت، موضوع فقط خریدهای بزرگ نیست، آرسنال هم اکنون بازیکنان خوبی در اختیار دارد اما آنها به خوبی در کنار هم قرار گرفته‌اند، بازگشت به دوران اوج گذشته کمی زمانبر است اما امیدوارم این موضوع برای آرسنال زیاد طول نکشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار