دانشگاه آزاد قهرمان لیگ شمشیربازی بانوان شد

مسابقات شمشیربازی لیگ بانوان با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید. این تیم در مجموع سه اسلحه اپه، فلوره و سابر با کسب مجموع 120 امتیاز در رده نخست قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛در چارچوب دیدارهای هفته پایانی مسابقات شمشیربازی لیگ بانوان ودر اسلحه اپه، تیم دانشگاه آزاد با 45 امتیاز در رده نخست قرار گرفت و تیم استقلال با 39 امتیاز دوم شد.

در جدول رده بندی این اسلحه بعد از سروش همدان که با 37 امتیاز صاحب رده سوم شد، تیم های خراسگان، شهرداری ارومیه و سنگ آهن بافق در رده های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

در رقابت های اسلحه فلوره نیز دو تیم دانشگاه آزاد و شهرداری ارومیه به ترتیب با 27 و 23 امتیاز اول و دوم شدند. استقلال با 19 امتیاز به عنوان سوم دست یافت و تیم های سروش همدان و تهران نیز چهارم و پنجم شدند.

تیم دانشگاه آزاد در رقابت های اسلحه سابر نیز با 48 امتیاز به عنوان نخست دست یافت. در این اسلحه دو تیم استقلال وطراوت گیلان صاحب 42 امتیاز شدند اما پس از انجام دیدار باراژ میان این دو تیم، استقلال در رده دوم قرار گرفت و طروات گیلان سوم شد ضمن اینکه تیم های سنگ آهن بافق، سروش همدان و شهرداری ارومیه نیز به ترتیب چهارم تا ششم شدند.

بدین ترتیب در پایان مسابقات شمشیربازی لیگ بانوان و در مجموع سه اسلحه اپه، فلوره و سابر تیم دانشگاه آزاد با 120 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت. دو تیم استقلال و شهرداری ارومیه به ترتیب با 100 و 83 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. همچنین تیم های سروش همدان، سنگ آهن بافق و طراوت گیلان نیز رده های چهارم تا ششم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند. این سه تیم به ترتیب 81، 60 و 42 امتیاز به دست آوردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار