سفیر سابق لبنان در آمریکا:

در فاصله زمانی 26 اسفند تا 4 فروردین توافق هسته‎ای حاصل خواهد شد

سفیر سابق لبنان در آمریکا در مصاحبه‎ای با اشاره به اینکه سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی چیز جدیدی با خود به کنگره نبرد، گفت: در فاصله زمانی 26 اسفند تا 4 فروردین(17 تا 24 مارس)توافق هسته‎ای حاصل خواهد شد.

در فاصله زمانی 26 اسفند تا 4 فروردین توافق هسته‎ای حاصل خواهد شدبه گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از پایگاه النشره؛ «عبدالله بوحبیب» سه‎شنبه شب در مصاحبه‎ای تلویزیونی با اشاره به اینکه نخست وزیر اسرائیل چیز جدیدی را با خود به کنگره آمریکا نبرده بود، گفت: «نتانیاهو» در سخنرانی خود در کنگره تنها آمریکا را در قبال ایران تحریک کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه بیشتر یهودیان در آمریکا دموکرات هستند و نه جمهوری‎خواه و تاثیر آنها در خصوص اختلاف بین آمریکا و اسرائیل کم خواهد بود، گفت: آیا «نتانیاهو» می‎تواند از کنگره برای پیروزی در کارزار انتخاباتی استفاده کند؟

سفیر سابق لبنان در آمریکا در بخش دیگری از مصاحبه خود با تاکید بر اینکه رئیس جمهوری آمریکا بیش از پیش از نخست وزیر اسرائیل انتقاد خواهد کرد، اظهار داشت: دیدار «جان کری» و «محمد جواد ظریف» همزمان با سخنرانی «نتانیاهو» در کنگره تصادفی نیست.

«بوحبیب» همچنین گفت: در فاصله زمانی 26 اسفند تا 4 فروردین(17 تا 24 مارس) توافقی درخصوص پرونده هسته‎ای ایران حاصل خواهد شد.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار