هاشمی:

نود درصد جوایز قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی پرداخت شده است

معاون پشتیبانی و توسعه وزارت ورزش و جوانان گفت : برای اخرین پرداخت ها حدود 6 میلیارد تومان کسری داریم که امیدوارم با کمک دولت تا اخر سال تمامی قهرمانان پاداش خود را دریافت کنند .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  مناف هاشمی معاون توسعه و امور پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه امسال موفق شده ایم نزدیک به 42 میلیارد تومان جوائز و پاداش قهرمانان و مربیان را پرداخت کنیم گفت : برای اخرین پرداخت ها حدود 6 میلیارد تومان کسری داریم که امیدوارم با کمک دولت تا اخر سال تمامی قهرمانان پاداش خود را دریافت کنند.

هاشمی امروز در دیدار با تعدادی از قهرمانان جانباز و معلول که هنوز موفق به دریافت پادش خود نشده اند گفت : همانطور که گودرزی وزیر اعلام کرده وزارت ورزش و جوانان دولت تدبیر وامید خوش حساب است و انشاالله تا حداکثر ده روز دیگر تمامی قهرمانان و مربیان بازیهای پاراآسیایی و آسیایی جوائز و سکه های خود را دریافت می کنند.

معاون وزیر ورزش افزود : خوشبختانه دولت برای پرداخت بدهی سال های 90 ، 91 و 92 قهرمانان و مربیان مساعدت خوبی کرده و انشاالله با تدبیر و حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی بتوانیم این 6 میلیارد کسری مربوط به تامین سکه های قهرمانان و مربیان بازی‌های آسیایی و پاراسیایی را هم تا پایان سال تامین کنیم.

مناف هاشمی گفت : نود درصد جوایز و پاداش های قهرمانان و.مربیان پرداخت شده و امیدوارم هر سال و سروقت بتوانیم قدردان تلاش های این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار