روزنامه النهار لبنان؛

«سردار سلیمانی» جنگ نیروهای ارتش عراق با داعش را در تکریت فرماندهی می‌کند

پایگاه الکترونیکی روزنامه النهار گزارش داد فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران جنگ نیروهای ارتش عراق با گروه تروریستی-تکفیری داعش را در تکریت را فرماندهی می‌کند.

«سردار سلیمانی» جنگ نیروهای ارتش عراق با داعش در تکریت را فرماندهی می‌کندبه گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، پایگاه الکترونیکی روزنامه النهار لبنان گزارش داد «سردار قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران روز شنبه برای مشاوره به فرماندهان عراقی وارد تکریت شد.

النهار به نقل از منابع آگاه افزود: شهر تکریت در محاصره کامل نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق قرار دارد و موضع داعش بوسیله موشک، خمپاره و پهپاد مورد هدف قرار گرفته شده است.

پایگاه النهار ادامه داد: انتظار می‌‌رود ظرف 24 تا 48 ساعت آینده شهر تکریت آزاد شود.

این روزنامه لبنانی در بخش دیگری از گزارش خود به مشاوره نظامی «سردار قاسم سلیمانی» به فرماندهان عراق در آزادسازی شمار زیادی از شهرهای این کشور به ویژه آزادسازی منطقه جرف النصر(جرف الصخر) اشاره کرد.

انتهای پیام//


برچسب ها: داعش ، سردار ، سلیمانی ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فری پلنگ
۱۰:۵۲ ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
کاش میشد در کنار حاج قاسم به جنگ این تکفیریها و این داعشیهای حرامزاده میرفتم ور در کنار این مردان بی ادعا درس خوبی به این فرقه گرگ صفت میدادیم. انشاله حاجی هر کجا هست خداوند از هر نوع خطر نگهدارش باشد . انشاله
-
مهدی امامی
۰۸:۵۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
درود خدا بر سردار سرافراز هشت سال دفاع مقدس.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۲۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
ای کاش در رکاب همچنین سرداری جانم را فدای اسلام و اهل بیت میکردم. تمام انچه دارم فدای راه راستین تو. پاینده سردار دلاور اسلام حاج قاسم سلیمانی...
آخرین اخبار