دومين نمايشگاه بين المللي املاک و مستغلات ايران، با حضور مقامات وزارت راه و شهرسازي، سازمان نظام مهندسي ساختمان کشور، سازمان استاندارد، برخي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و روساي اتحاديه ها و انجمن هاي مرتبط، در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران آغاز بکار کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در اين نمايشگاه دست اندرکاران حوزه هاي مختلف مسکن از شرکت هاي مختلف ساختماني، سرمايه گذاري، انبوه سازان و تعاوني هاي مسکن تا مشاوران، طراحان و مهندسان اين حوزه گردهم آمده اند و جديد ترين طرح ها و برنامه هاي ساختماني و نوين ترين سيستم هاي ساخت و ساز در زمينه هاي انبوه سازي،سبک سازي و مقاوم سازي، رونق ساخت و ساز، برقراري تعادل قيمت در بازار مسکن و بازسازي بافت هاي فرسوده را در معرض ديد علاقه مندان قرار داده اند.

قرار است در دومين نمايشگاه املاک و مستغلات ايران، مالکان و مديران پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري با ارائه و معرفي بهترين فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در املاک ، شرايطي براي عرضه‌مطلوب املاک با امکان ارزيابي و مقايسه‌ي بهتر را  فراهم ‌کنند .

رونق ساخت و ساز و برقراري تعادل قيمت در بازار مسکن، ارائه روش ها و طرح هاي نوين ساخت و ساز، سبک سازي و مقاوم سازي ، توجه به بازسازي بافت هاي فرسوده ، آشنائي مهندسان و طراحان با نوين ترين سيستم هاي ساخت و ساز و ايجاد محيط ايده پردازي و بيان روش‌هاي مختلف ساخت و ساز؛ مهترين اهداف برگزاري اين نمايشگاه است.

 رئيس ستاد برگزاري دومين نمايشگاه بين المللي املاک و مستغلات ايران از حضور شرکت هاي تخصصي فعال در زمينه نوآوري املاک، در اين نمايشگاه خبر داد و گفت: اين نمايشگاه بستري است تا دست اندرکاران املاک کشور؛ روش هاي فروش و يا تامين تجهيزات لازم براي عرضه واحدهاي مسکوني ارائه کنند. 

خسروي افزود: نمايشگاه املاک و مستغلات تقريبا در همه کشورهاي پيشرفته برگزار مي شود و در اين نمايشگاه ها مالکان و مديران پروژه هاي سرمايه‌گذاري با معرفي بهترين فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در املاک شرايط جذابي را براي عرضه مطلوب، فراهم خواهند کرد.

وي با بيان اينکه بايد با برگزاري چنين نمايشگاههاي براي حوزه املاک و مستغلات کشور استاندارد سازي و برند سازي کنيم، گفت: تلاش مي کنيم در دومين نمايشگاه بين المللي املاک و مستغلات، جاذبه هاي ساخت و ساز را براي مخاطبان و شرکت کنندگان ترويج دهيم.

خسروي اضافه کرد: در نمايشگاه املاک ايران ، سازنده ها ، طراحان ، مشاوران ساختماني ، مشاوران املاک و تعاوني هاي ساختماني دور هم جمع خواهند شد تا حرکتي نو را برنامه ريزي کنند. 

رئيس ستاد برگزاري دومين نمايشگاه بين المللي املاک و مستغلات ايران در ادامه گفت: درجه بندي مشاوران املاک و استاندارد سازي مشاورين املاک از ديگر برنامه هاي اين نمايشگاه خواهد بود.

خسروي با بيان اينکه سال گذشته و در نخستين نمايشگاه بين المللي املاک و مستغلات ايران ده ها قرارداد تنظيم شد، افزود: قرار است در دومين نمايشگاه بين المللي املاک و مستغلات ايران از فدراسيون بين المللي مشاوران املاک کشور نيز رو نمائي شود.

برگزاري نشست هاي مختلف علمي تخصصي درباره مسائل مختلف از جمله سبک سازي و مقاوم سازي و همچنين تشکيل پاويون مناطق مختلف تهران ،برخي ديگر از برنامه هاي اين نمايشگاه خواهد بود. دومين نمايشگاه بين المللي املاک و مستغلات ايران از امروز تا 14اسفند ماه هر روز از ساعت 9 تا 16در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران آماده بازديد علاقه مندان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، املاک ، مستغلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار