امیر سرتیپ محمودی در دانشگاه هوایی شهید ستاری:

بیش از 60 پرواز در روز انجام شده است/ خنثی سازی بیش از 2میلیون 500 هزار میادین آلوده به مین پس از پایان جنگ تحمیلی

معاون اجرایی کل ارتش گفت: حجم پروازهای شکاری در نیروهای ما و گشت پهپادها در قرارگاه خاتم به طور میانگین 60 پرواز در روز است که با ایمنی بسیار انجام می‌پذیرد.

بیش از 60 پرواز در روز انجام شده است/ خنثی سازی بیش از 2میلیون 500 هزار میادین آلوده به مین پس از پایان جنگ تحمیلیبه گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ محمودی معاون اجرایی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در سومین همایش ایمنی و بازرسی که در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد اظهار داشت: سازمانهای نظامی به علت در اختیار داشتن انواع ادوات نظامی و اجرای مأموریت‌های سخت بیش از سازمانهای دیگر در خطرند و از این رو فرماندهان و مدیران باید تمهیدات لازم را بیندیشند و در جهت احقاق آن اقدامات لازم را انجام دهند. 
 
وی بر شمردن عوامل سازمانی در ایمنی کارکنان و اهمیت اصلی پروازها تأکید کرد: حجم پرواز شکاری در نیروه‌های ما و گشت پهپادها در قرارگاه خاتم به طور میانگین 60 پرواز در روز است که با ایمنی بسیاری انجام ‌می‌پذیرد و نتیجه مشترک تلاش همه سازمانهاست. 
 
معاون اجرایی کل ارتش یادآور شد: پس از پایان جنگ تحمیلی بیش از 2میلیون و 500هزار میادین آلود ه به مین و 6میلیون انواع منفجره و راکد خنثی شده که در راستای عملیات پاکسازی 170 نفر شهید و 750 نفر مجروح شده‌اند. 
 
وی در پایان با اشاره به نقش‌آفرینی ارتش جمهوری اسلامی در تأمین آبراه‌ها خاطر نشان کرد: ارتش در کمک به حل سوانح دریایی کمک شایانی کرده است و این همایش با محوریت ستاد کل نیروهای مسلح و محوریت بازرسی و با میزبانی ارتش انجام‌ می‌شود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار