امیر سرتیپ موسوی در دانشگاه هوایی شهید ستاری مطرح کرد

اجرای تیری که به یک پهپاد برخورد کرد/ در رزمایش هیچ سانحه‌ای نداشتیم

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: در رزمایش همه اصول ایمنی رزمایش انجام شد و شخص خودم تلفن همراه را در ابتدای رزمایش خاموش کردم و تا پایان رزمایش آن را روشن نکردم.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی جانشین کل ارتش در سومین همایش ایمنی و بازرسی نیروه‌های مسلح که در دانشگاه شهید ستاری برگزار شد اظهار داشت: در رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله بیش از 1000 خودرو در یک منطقه محدود بندرعباس جاسک و کنارک در حال تردد دائم بودند که تنها یک خودروی پژو شخصی با یکی از ماشینهای ما برخورد کرد و کوچکترین سانحه‌ خودرویی نداشتیم و بیش از 200 صوتی پرواز انجام شد که تنها یک تیر به پهپاد خورد که آنهم سانحه نبود زیرا یکی پهپاد را مورد اصابت قرار داد که از طرف مقامات تشویق شد. 
 
وی ادامه داد: بیش از یکصد فروند شناور رفت‌و آمد کردند و تعداد زیادی شلیک موشک و سایر ادوات نظامی را داشتیم که رزمایش با حداقل تلفات انجام شد و به همه اهداف خود رسیدیم. 
 
جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه در هر رزماش 3 تا 4 درصد تلفات طبیعی است، تأکید کرد: ما باید در این رزمایش الگوی نظم و انظباط باشیم و ما معتقدیم که حتی یک نفر هم نباید تلفات بدهیم و خوشحالیم که هیچ سربازی را با زخم به خانه نفرستادیم و ضمناً رزمایش با موفقیت تمام انجام شد. 
 
وی با اشاره به اینکه برخی به خاطر انجام موفق رزمایش و تلفات حداقلی به خاطر اینکه رزمایش با موفقیت انجام شده احساس می‌کردند که رزمایشی انجام نشده، تأکید کرد: در رزمایش همه اصول ایمنی رزمایش انجام شد و شخص خودم تلفن همراه را در ابتدای رزمایش خاموش کردم و تا پایان رزمایش آن را روشن نکردم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار