ابوترابی‌فرد در جلسه علنی خبر داد

نشست جمعی از نمایندگان با "ربیعی" برای پیگیری مشکل بازنشستگان فولاد/ معوقات و عیدی بازنشستگان تا پایان سال پرداخت می‌شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از جلسه اخیر خود با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره معوقات بازنشستگان صنعت فولاد خبر داد و گفت: طی این جلسه قرار شد که حقوق بازنشستگان صنعت فولاد تا چند هفته اخیر پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد طی تذکری به ماده 80 آیین نامه داخلی گفت: هییت رئیسه مجلس باید در خصوص حفظ شان مجلس اقدامات لازم را انجام دهد.
 
وی افزود: متاسفانه چند ماه است که بازنشستگان صعنت فولاد حقوقشان را دریافت نکرده‌اند و دیروز و امروز  با وضعیت اسفناکی جلوی مجلس تجمع داشتند وبسیاری از آنها کهولت سن دارند.

نماینده مردم نجف‌آباد متذکر شد: انتظار می‌رود مجلس نسبت به این موضوع حساسیت لازم را داشته و این موضوع را پیگیری کند.
 
در ادامه محمد حسن ابوترابی فرد در واکنش به تذکر آیین نامه‌ای نماینده مردم نجف‌آباد در خصوص معوقات بازنشستگان صعنت فولاد گفت: بنده در رابطه با موضوع مذکور شب گذشته با وزیر، تعاون و کار و رفاه اجتماعی جلسه‌ای داشته‌ام و خوشبختانه پیگیری دوستان نماینده باعث شد که نسبت به پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد  در ماه‌های باقی مانده سال تسریع شود.
 
نایب رئیس مجلس شورای در ادامه تصریح کرد: پیرو حضور کارگران محترم صنعت فولاد و آهن مقابل درب مجلس شورای اسلامی حتی جمعی از نمایندگان به نمایندگی از مجلس از جمله آقایان منصوری آرانی، سید هادی حسینی، محجوب، ایرانپور، و مقتدایی منتخب شدند تا با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلسه‌ای داشته باشند که در این جلسه صورت گرفته تصمیمات خوبی در مورد پرداخت معوقات بازنشستگان صنعت فولاد گرفته شد و قرار شده حقوق و مزایا و عیدی آنها به سرعت پرداخت شود.
 
ابوترابی فرد در پایان خاطر نشان کرد: نمایندگان 13 استان موضوع مطالبات بازنشستگان صنعت فولاد در مجلس شورای اسلامی را پیگیری کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ابوترابی ، علنی ، میرحسینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار