دبیر نوآوری دانشگاه علوم پزشکی تهران:

از میلیاردها تومان فناوری در مراکز درمانی استفاده خیلی محدود می‌شود

دکتر ترابی گفت: استفاده از فناوری‌های نو در مراکز ارائه خدمات اعم از بیمارستانها و مراکز درمانی موضوع بسیار مهمی است که می‌تواند از تکنولوژی‌های موجود به نفع ارائه خدمات بهداشتی و درمانی استفاده کند.

دکتر ترابی، رئیس ستاد نوآوری دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: استفاده از فناوری‌های موجود در مراکز ارائه خدمت اعم از بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی اهمیت زیادی دارد و بررسی اینکه کاربران فناوری‌های جدید چقدر در استفاده از تکنولوژی‌ها در پیشبرد اهداف خود کمک می‌گیرند از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی گفت: ما در حال حاضر میلیاردها تومان فناوری در مراکز مختلف داریم و شاید از این قابلیت‌ها به میزان محدودی استفاده می‌کنیم و این به علت عدم اطلاع کافی کاربران از نحوه عملکرد و توانمندی‌های این فناوری‌ها است.

ترابی، گفت: هرچند کاربران این فناوری‌ها آموزش‌های لازم را دیده‌اند ولی از آنجایی که تکنولوژی مدام درحال تغییر است، ضروری است شرایط به گونه‌ای باشد که کلیه مراقبت بطور مداوم بتواند خود را به روز کند و با توجه به نیازهایش از فناوری‌ها استفاده کند. ولی در حال حاضر استفاده از فناوری‌ها فقط در چار چوب برنامه‌های قبل است که این خوب نیست و باید توانمندی‌های کاربران ارتقا یابد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار