خدمات ویزا کارت را بر روی ussd دریافت کنید

سامانه‌ی #720* با راه‌اندازی سرویس جدید #7720*720* با همکاری مجموعه‌ی تهران ویزاکارت، بر بستر USSD خدمت جدید دیگری را به سبد کالاهای خود اضافه کرد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ کارت‌ های اعتباری ویزا قابل استفاده برای رزرو هتل‌ ها، پرداخت هزینه‌ ثبت‌ نام امتحانات بین‌ المللی، سفارش‌ های اینترنتی و... بوده و افراد با خرید کارت‌های هدیه ۱۰ تا ۱۰۰۰ دلاری، پرداخت‌های مورد نیاز را انجام می‌دهند.

ویزا كارت پيش‌ پرداخت، جايگزينی هوشمند برای پرداخت‌های اینترنتی و همچنین حمل وجه نقد است که به‌ عنوان کارت هدیه صادر می‌شود و امکان شارژ مجدد کارت وجود ندارد. این کارت‌ها تنها در مبالغ از پیش تعریف شده و در زمان خرید، شارژ می‍شوند که افراد می‌توانند برای خريد، پرداخت قبوض و صورتحساب‌ها و در فروشگاه‌ها و پذیرنده‌های آنلاین که كارت‌های نقدی VISA پذيرفته می‌شود، از آن استفاده کنند.

خدمات ویزا کارت را بر روی ussd دریافت کنید

گفتنی است، با استفاده از سایر کارت‌‌های هدیه قابل ارائه در این خدمت، هیچ محدودیتی در دریافت خدمات بین‌المللی از سایت‌ های معتبر وجود ندارد. اما این همه چیز نیست، سامانه‌ی 720 با کد دستوری #7720*720* امکان خرید کارت‌های هدیه Visa Card، iTunes، Amazon، Google Play، XBOX، PlayStation و Microsoft را نیز برای کاربران فراهم کرده است. پس اگر تا به امروز برای خرید اکانت‌های مختلف مجبور بودید زمان زیادی از دست دهید با تلفن همراه‌تان با یک کلیک اکانت مورد نظرتان را خریداری کنید.

گزارش از: حسین عالیان



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار